برخی افراد سهم خواه همزمان از ۳ ستاد حکم گرفتند

رییس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در خرم‌آباد در مراسم تجلیل از فعالین ستاد دکتر پزشکیان  از افرادی که در ۳ ستاد انتخاباتی حکم گرفتند انتقاد کرد.

برخی افراد سهم خواه همزمان از 3 ستاد حکم گرفتند

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، حمید رشیدی در آیین تقدیر از فعالان ستاد انتخاباتی رئیس جمهور  در شهرستان خرم‌آباد با تاکید بر حمایت از فعالان ستاد دکتر پزشکیان در سمت‌های مدیریتی  گفت : در فضایی خاص پا به عرصه انتخابات گذاشتیم که در مواردی یادآور انتخابات دوم خرداد 1376 بود و در برخی مناطق همچون درب گنبد شاهد ثبت مشارکت بیش از 150 درصدی واجدین شرایط بودیم که اگر مشارکت مردم و حامیان دکتر پزشکیان نبود ممکن بود با ثبت چنین اقداماتی نتیجه طور دیگری رقم بخورد.

وی افزود: در دولت سیزدهم جایگاه‌ها و سمتهایی به افرادی خاص واگذار شد که منجر به برگزاری تامل برانگیز انتخابات در مناطقی شد و ناکارآمدی هایی در پی داشت. مدیرانی اگر احیانا در جریان انتخابات نقش تبلیغ کننده داشته و بنر و پوستر برای رقیب رییس جمهور منتخب زده اند نباید مدیریت آنها ادامه داشته باشد که ظلم به عموم مردم است.

رییس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در خرم‌آباد تاکید کرد:  ما مسئولین ستادی و تصمیم گیرندگان وظیفه داریم از همه دوستان فعال ستادی چه کارمند چه بیکار چه فعالان بخش خصوصی حمایت و دفاع کنیم و نهایت تلاشمان را در این مسیر و تقویت دوستان خواهیم کرد ‌

وی گفت:  در انتصابات و انتخاب مدیران  قطعاً  ورود خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد مجاهدین شنبه زحمات  حامیان پزشکیان  را مصادره کنند افرادی به ما مراجعه می کنند که همزمان هم در ستاد پزشکیان و در ستاد رقبای ایشان حکم داشتند اینها جز سهم خواهی منافعی ندارند که البته شناسایی شدند . 

حمید رشیدی ادامه داد : در ادارات دولتی و نهادهای دیگر تعداد انگشت شمار از مدیران با ما همراه بودند برخی بی پروا به کسانی که هم خط و هم عقیده آنها نیستند برچسب ضد انقلاب می زنند. نیروهای خدمتگزار ضد انقلاب نیستند، ضد انقلاب کسانی هستند که آبرو نظام را می برند اختلاس می کنند، از قدرت سوءاستفاده می کنند و امانت دار نیستند.

حمید رشیدی گفت : با خانواده هایی مواجه بودیم  که برادرشان در ستادی و برادر دیگر در ستاد مقابل بودند که ما می شناسیم اغلب را و در ادامه چنین افرادی بیشتر شناسایی و معرفی می شوند تا نتوانند با نقاب بر چهره سوءاستفاده ای بکنند.

وی با انتقاد از افرادی که بدنبال استانداری هستند گفت : در حالیکه تابحال کابینه تشکیل نشده در استان افرادی  بدون داشتن شرایط لازم خود را گزینه استانداری می کنند و در حال رایزنی هستند  این توهین به آرای مردم است چرا که قرار نیست هر کسی با هر وزنی بخواهد خود را بعنوان استاندار در مرکز معرفی کند لذا تلاش می کنیم  از پذیرش این افراد جلوگیری شود.  

رییس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در خرم‌آباد در پایان تصریح کرد: همچنین برخی ابلاغ ها بعد از انتخابات رو شد. برخی ستادها پس از انتخابات به صحنه آمدند اما ما از حق حامیان پرشکیان در مقابل سهم خواهان بی عمل و مجاهدین شنبه حمایت و دفاع می کنیم.

در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر از همه کسانی که در ستاد دکتر پزشکیان در خرم‌آباد فعالیت نمودند تحلیل به عمل آمد. 

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر