قدردانی سرهنگی از عملکرد مثبت یاسین مطهری زاده رئیس دادگستری کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آیین تکریم و معارفه دادستان جزیره با تقدیر از عملکرد یاسین مطهری زاده رئیس دادگستری کیش، وی را مدیری لایق، دلسوز، کارآمد و مدافع حقوق مردم دانست و از زحمات و خدمات محمد عباسی دادستان سابق کیش قدردانی و برای علی سالمی زاده دادستان عمومی و انقلاب کیش آرزوی موفقیت کرد.

قدردانی سرهنگی از عملکرد مثبت یاسین مطهری زاده رئیس دادگستری کیش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش، آیین تکریم و معارفه دادستان جزیره کیش با حضور مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز امام جمعه کیش، مدیران وروسای نهادها ، ادارات و نهادهای مستقر در این جزیره، نمایندگان جوامع صنوف و بخش خصوصی در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به امانت و مسوولیت در نظام حکومت اسلامی گفت: دو نگاه به جایگاه سمت و مسوولیت وجود دارد؛ یک نگاه مسوولیت را همچون دُر نایاب می پندارد و تمام تلاش و رایزنی خود را برای بدست آوردن آن به کار می گیرد و نگاه دیگر که دردیدگاه حکومت اسلامی مشهود است؛ فرد مسوول جایگاه را همانند امانتی می داند که نسبت به آن وظیفه شرعی و پاسخگویی داشته و همواره خود را در پیشگاه خداوند در نظر می گیرد.

وی با بیان این که تصمیمات اتخاذ شده هر مسوول در کشورمان باید با در نظر گرفتن تبعات حاصل از آن در جامعه و در راستای تفکر توسعه ایران اسلامی صورت پذیرد؛ خاطر نشان کرد: اگر نگاه به جایگاه ومسوولیت با در نظر گرفتن حفظ این امانت، خدمت به مردم و تحویل آن به فرد دیگر باشد؛ این مهم، دیدگاه ساده و طبیعی به خود می گیرد.

  سرهنگی با اشاره به جایگاه دادستان عمومی و انقلاب در کشور و اهمیت این سمت در جزیره کیش گفت: وظیفه دادستان بواسطه تشخیص منفعت عموم مردم و احقاق حق آنان بسیار سخت و دشوار است و استقبال گسترده مردم و مسوولان در جلسه تکریم محمد عباسی و قدردانی از وی بواسطه هشت سال خدمت در جایگاه دادستان، موید این مهم و قدرشناسی آنان است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تقدیر از عملکرد یاسین مطهری زاده رئیس دادگستری کیش، وی را مدیری لایق، دلسوز، کارآمد و مدافع حقوق مردم دانست و از زحمات و خدمات محمد عباسی دادستان سابق کیش قدردانی و برای علی سالمی زاده دادستان عمومی و انقلاب کیش آرزوی موفقیت کرد.

وی در پایان خطاب به مسوولان تاکید کرد: مدت خدمتگزاری به مردم و اثر گذاری در جامعه بسیار کوتاه است لذا باید در راستای منافع و رضایت مردم گام برداریم.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر