بهترین مرکزهای ایمپلنت را بهتر بشناسید

به‌طور کلی روش‌های نسبتاً متنوعی برای جایگزین‌کردن دندان‌هایی که به‌هردلیلی ازدست ‌رفته‌اند، وجود دارد؛ اما دراین‌میان، کاشت ایمپلنت دندان یکی از نوین‌ترین و ماندگارترین روش‌های ممکن است.

به‌طور کلی روش‌های نسبتاً متنوعی برای جایگزین‌کردن دندان‌هایی که به‌هردلیلی ازدست ‌رفته‌اند، وجود دارد؛ اما دراین‌میان، کاشت ایمپلنت دندان یکی از نوین‌ترین و ماندگارترین روش‌های ممکن است. در طی این روش، پایه‌های ایمپلنت در لثه بیمار قرار می‌گیرند و به‌عنوان ریشه دندان عمل می‌کنند. به‌همین‌علت هم این روش نسبت به سایر روش‌ها مانند استفاده از دندان مصنوعی و پروتزهای دندانی، ماندگارتر است؛ اما مهم است که صفرتاصد این فرایند در مراکز درمانی حرفه‌ای انجام شود. در ادامه با ما همراه شوید تا بهترین مرکز ایمپلنت را به شما معرفی کنیم.

مرکز ایمپلنت دکتر مهتری، بهترین مرکز ایمپلنت در ایران

بهترین مرکز ایمپلنت دندان در ایران بدون شک مرکز ایمپلنت دیجیتال دکتر مهتری است. در این مرکز، به‌روزترین تجهیزات دنیا در حوزه دندانپزشکی و زبده‌ترین نیروهای کشور مشغول به فعالیت هستند و تلاش می‌کنند فرایند درمان در بالاترین کیفیت و سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

حتماً می‌دانید فرایند کاشت ایمپلنت چقدر زمان‌بر، پرهزینه و حساس است و بخش عمده‌ای از کیفیت کار به سطح تجربه و دانش دندانپزشک بستگی دارد. در حقیقت حتی با وجود مواد اولیه مرغوب اگر دندانپزشک تجربه و توان کافی برای کاشت صحیح ایمپلنت را نداشته باشد، پروسه درمان با شکست مواجه می‌شود و عملاً تمام هزینه‌های بیمار ازبین می‌رود.

در مطب دکتر مهتری علاوه‌بر مواد اولیه مرغوب و تجهیزات حرفه‌ای، پزشکانی وجود دارند که با کمک تجربه، تبحر و تخصص بالای خود می‌توانند این پروسه را برای بیماران ساده‌تر کنند.

از روش کاشت ایمپلنت دندان به‌عنوان روشی‌ نسبتاً ماندگار یاد می‌شود؛ اما این ماندگاری به فرایندی که در کلینیک برای کاشت طی می‌شود نیز بستگی دارد.

اگر کیفیت کار دندانپزشک بالا باشد و از مواد اولیه مرغوب استفاده شود، شما می‌توانید انتظار داشته باشید که ایمپلنت‌هایتان برای حداقل ۲۰ سال سالم باقی بمانند و نیاز به تعویض نداشته باشند؛ بنابراین توصیه ما این است که درصورتی‌که قصد دارید پروسه درمان خود را در بالاترین کیفیت ممکن با مرغوب‌ترین و درجه‌ یک‌ترین مواد اولیه انجام دهید، حتماً سری به مطب دندانپزشکی دکتر مهتری واقع در خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ونک بزنید.

مرکز dental implant centre

یکی از حرفه‌ای‌ترین مراکز ایمپلنت دندان در انگلستان https://dentalimplantcentre.com/ نام دارد که در پروسه‌ای تخصصی و پیشرفته، فرایند ایمپلنت دندان را کوتاه‌تر از حالت عادی می‌کند. این مرکز حرفه‌ای که در کشور انگلیس واقع شده است بیش‌از ۲۰ سال تجربه دارد و شعبه‌های متعدد آن در مناطق مختلف مانند بیرمنگام، گلاسکو و ... موجب شده است که بیماران در صورت لزوم بتوانند به‌راحتی به مرکز نزدیک محل زندگی خود مراجعه و پروسه ایمپلنت دندان تحت سیستم i-Smile را آغاز کنند.

سیستم i-Smile سیستمی است که منحصراً توسط این مرکز طراحی شده است و هدف از اجرای آن، بهبود فرایند کاشت ایمپلنت از لحاظ زمان و کیفیت است.

به‌طور معمول پروسه کاشت ایمپلنت بین ۱۲ تا ۲۰ جلسه طول می‌کشد و بسته به سطح مشکلات دندانی بیمار ممکن است تعداد جلسات بیشتر از این نیز بشود؛ اما این مرکز با طرح جدیدی که ارائه داده است می‌تواند طی ۵ تا ۷ جلسه با حداکثر مدت زمان جلسات ۲ ساعته، این فرایند را انجام دهد.

به‌جز این طرح، دلایل بسیار زیادی وجود دارد که این مرکز را به‌عنوان بهترین مرکز ایمپلنت دندان در این منطقه معرفی کنیم. این دلایل عبارت‌اند از:

  • کسب جایزه بسیار مهم BDA Good Practice؛
  • دسترسی آسان به‌کمک سیستم حمل‌ونقل عمومی؛
  • فراهم‌آوردن محیطی آرام و دوستانه؛
  • مجهز به آخرین فناوری‌های روز دنیا؛
  • مجهز به امکانات پیشرفته از جمله سی تی اسکنر داخلی و اشعه ایکس دیجیتال؛
  • ارائه امکاناتی مانند WIFI و نوشیدنی‌های رایگان؛
  • امکان تماس مستقیم با دندانپزشک؛
  • احترام به حریم خصوصی بیماران و محرمانه‌بودن پرونده پزشکی آن‌ها.

این مرکز دوشنبه‌ها تا پنج‌شنبه‌ها از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۵:۳۰ عصر و جمعه‌ها از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۳:۳۰ عصر فعال است.

مرکز UCSF، بهترین مرکز ایمپلنت در ایالات متحده

یکی دیگر از بهترین مراکز آکادمیک دندانپزشکی، مرکز UCSF است که در کالیفرنیای شمالی واقع شده است و شعبات متعددی در پنسیلوانیا، مونت زیون و ... دارد. در این مرکز، کلیه خدمات درمانی دندانپزشکی از جمله ایمپلنت دندان در بالاترین سطح ممکن انجام می‌شود.

کاشت ایمپلنت دندان یکی از حساس‌ترین روش‌های درمانی برای جایگزین‌کردن دندان جدید به‌جای دندان‌های ازدست‌رفته به حساب می‌آید و صفرتاصد این فرایند باید توسط نیروهای زبده و مجرب انجام شود تا نتیجۀ نهایی، ماندگار و بادوام باشد.

در مرکز UCSF یک تیم حرفه‌ای شامل M. Anthony Pogrel، Newton Gordon، Brian T. Bast و Jennifer Perkins صفرتاصد این پروسه را انجام می‌دهند و برای بیماران نگرانی از بابت کیفیت روند درمان وجود نخواهد داشت.

حتماً می‌دانید که در طی این روش، پایه‌های ایمپلنت اصطلاحاً با لثه بیمار پیوند می‌خورند و به‌همین‌علت باید از موادی استفاده شود که بالاترین سطح سازگاری با استخوان و بافت لثه را دارند. در این مرکز انواع روش‌های کاشت ایمپلنت از جمله پیوند بافت‌های سخت و نرم به‌کمک بهترین تجهیزات کامپیوتری و دستگاه‌های تصویربرداری حرفه‌ای انجام می‌شود و خوشبختانه تابه‌حال همۀ بیماران از طی‌کردن روند درمانی در این کلینیک رضایت کافی را داشته‌اند.

مرکز the implant centre

مرکز تخصصی ایمپلنت دندان the implant centre که در جنوب کشور انگلیس واقع شده است، بهترین مرکز ایمپلنت این ناحیه محسوب می‌شود و در طی ۲۰ سال فعالیت خود، بارها برنده جوایز مختلف در حوزه دندانپزشکی شده است.

توجه داشته باشید که این مرکز، یکی از پیشرفته‌ترین مراکز درمانی در کل کشور انگلیس به شمار می‌آید که منحصراً به فرایند کاشت ایمپلنت اختصاص دارد؛ یعنی مجرب‌ترین و حرفه‌ای‌ترین نیروهای متخصص در این حوزه در مرکز the implant centre مشغول به فعالیت هستند و با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات روز دنیا فرایند درمان بیماران را تکمیل می‌کنند.

در این مرکز شما یک سفر جذاب را برای رسیدن به لبخند ایدئالتان، آغاز می‌کنید و متخصصان این مجموعه به شما اطمینان می‌دهند که پس‌از طی طول درمان با اعتمادبه‌نفسی بالاتر و چهره‌ای زیباتر می‌توانید از لبخند دلنشین خود، لذت ببرید. این مرکز در شهر برایتون اند هوو واقع شده و دوشنبه‌ها تا جمعه‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۵ پس‌ازظهر آماده خدمت‌رسانی به متقاضیان است.

مرکز ایمپلنت میامی

مرکز ایمپلنت میامی مشهورترین کلینیک دندانپزشکی در این منطقه است که برترین خدمات دندانپزشکی را با پایین‌ترین هزینه ممکن ارائه می‌دهد. این مرکز توسط دکتر تاتیانا هرتزوگ یکی از بزرگ‌ترین پزشکان و کارآفرینان این منطقه تأسیس شده است.

دکتر تاتیانا هرتزوگ در سال 2014 میلادی به این دلیل که فکر می‌کرد توانایی و دانش دندانپزشکان در حوزه کاشت ایمپلنت دندانی در جایگاه پایینی قرار دارد و باید این سطح ارتقا پیدا کند، تصمیم به تأسیس یک مؤسسه آموزشی گرفت که آموزش ایمپلنت دندان را به‌شکل عمیق برای دندانپزشکان در سراسر جهان نهادینه کند.

تعهد و مسئولیت‌پذیری او نسبت به آموزش صحیح ایمپلنتولوژی، حائز اهمیت و احترام است و نشان می‌دهد که مرکز ایمپلنت میامی نیز برای بیماران خود به چه تعهداتی عمل می‌کند. در این مرکز شما می‌توانید با استفاده از جدیدترین فناوری‌ها در حوزه دندانپزشکی بالاترین سطح از مهارت و تجربه متخصصان را با قیمتی مقرون‌به‌صرفه دریافت کنید؛ چراکه هدف دکتر تاتیانا هرتزوگ از تأسیس این مرکز، رسیدن به عدالت درمانی و دسترسی یکسان همۀ مردم به بالاترین سطح از مراقبت‌های دندانی بوده است.

این مرکز حرفه‌ای در سراسر ایالت فلوریدا شعبه دارد و شما می‌توانید نزدیک‌ترین مرکز به محل زندگی خود را انتخاب کنید. همۀ شعبات این کلینیک دوشنبه تا جمعه از ۹ صبح تا ۷ پس‌ازظهر در حال خدمت‌رسانی به بیماران هستند.

مرکز ایمپلنت دکتر جوی

مرکز ایمپلنت دکتر جوی، نام‌آشنا‌ترین مرکز درمانی در دبی است. داشتن لبخندی زیبا و دائمی، آرزوی هر فردی است و دکتر جوی این آرزو را برای کلیه مردم در دبی محقق کرده است. در این کلینیک دندانپزشکی حرفه‌ای از بهترین تجهیزات و پیشرفته‌ترین ابزار دنیا برای طی‌کردن پروسه درمان استفاده می‌شود.

برای مثال در مرکز دندانپزشکی دکتر جوی، سیستم تصویربرداری سه بعدی دندان برای ترسیم نقشه ایمپلنت دندانی وجود دارد که فرایند درمان را برای پزشک و بیمار ساده‌تر و سریع‌تر می‌کند.

درحقیقت، با استفاده از این تکنولوژی احتمال نیاز به پیوند استخوان کاهش پیدا می‌کند و به‌این‌ترتیب فرایند درمان و زمان نقاهت، کوتاه‌تر می‌شود. این کلینیک ۱۱ شعبه در مناطق مختلف دبی دارد و متخصصان این مرکز در همۀ روزهای هفته مشغول به فعالیت درمانی هستند. شنبه‌ تا پنجشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب و جمعه‌ها از ساعت ۱۱ صبح تا ۸ شب می‌توانید به این مرکز مراجعه کنید.

سخن پایانی

انتخاب یک مرکز حرفه‌ای و تخصصی برای ایمپلنت دندان اهمیت زیادی دارد؛ چراکه بیش‌از ۹۰ درصد موفقیت پروسه درمان وابسته به تجربه و دانش پزشک، مواد اولیه و تجهیزات و ابزارهای مورد استفاده است. به‌همین‌علت هم ما توصیه می‌کنیم حتماً در انتخاب بهترین مرکز ایمپلنت محل زندگی‌تان، نهایت دقت را صرف کنید تا بتوانید این پروسه طولانی و هزینه‌بر را در نهایت کیفیت انجام دهید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر