بررسی ظرفیت ها و برقراری تعاملات با مناطق همجوار جزیره در دستور کار منطقه آزاد کیش

هاشم ورزی مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در دیدار با شهردار بندر کُنگ گفت : افزایش نشاط اجتماعی شهروندان جزیره کیش و ایجاد ظرفیت های جدید برای گردشگران کیش، از تاکیدات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برای انجام این سفر و بررسی ظرفیت های بنادر همجوار بود و آمادگی داریم درخصوص برقراری خط دریایی بین جزیره کیش وبندر کُنگ نیز ...

بررسی ظرفیت ها و برقراری تعاملات با مناطق همجوار جزیره در دستور کار منطقه آزاد کیش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش، در این سفر یک روزه مدیریت روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش با هدف بررسی شرایط برای افزایش تعاملات از بندر کُنگ دیدن و با شهردار این بندر گفت وگوکرد.

در این جلسه که به میزبانی شهرداری کُنگ برگزار شد، سید ابراهیم هاشم ورزی با اشاره به بازدید از فضای زیبای شهر کُنگ اظهار داشت: چنانچه شرایط سفر به شهرها و بنادر همجوار به گونه ای فراهم باشد که گردشگران و شهروندان جزیره کیش امکان سفر به این مناطق را داشته باشند زنجیره گردشگری در منطقه شکل می گیرد ورونق برای همه شهرهای استان را درپی دارد. 

وی افزود: به این موضوع اعتقاد داریم که گاهی می‌توانیم به صورت اقماری خودمان را از فضای کیش جدا کنیم و با توجه به بسترهای موجود گردشگری، با مشوق‌های ایجادشده، مسافران و ساکنان کیش بتوانند به بندرهای چارک و آفتاب گرفته تا بنادر لنگه و کُنگ سفر کنند.

هاشم ورزی اضافه کرد: افزایش نشاط اجتماعی شهروندان جزیره کیش و ایجاد ظرفیت های جدید برای گردشگران کیش، از تاکیدات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برای انجام این سفر و بررسی ظرفیت های بنادر همجوار بود و آمادگی داریم درخصوص برقراری خط دریایی بین جزیره کیش وبندر کُنگ نیز اقدام کنیم.

این مقام مسئول سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این مهم که در روزهای پیش رو مقدمات سفر مدیرعامل این سازمان به کُنگ فراهم خواهد شد، گفت: امیدوار هستیم که در سفر یادشده با انعقاد تفاهم‌نامه، تعامل و همکاری خوبی را میان این دو منطقه شاهد باشیم.

شهردار کُنگ نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از نگاه مثبت سازمان منطقه آزاد کیش به مناطق همجوار گفت: در کنار روابط خوب و تعاملاتی که بین کیش و کُنگ وجود دارد باید به این نکته ارزشمند توجه کرد که این دو منطقه همواره از قرابت فرهنگی و گردشگری خوبی برخوردار بوده اند و گواه این مدعا وجود یک خیابان به نام کُنگ در جزیره کیش است . البته ما نیز در کُنگ این آمادگی را داریم که خیابانی به اسم جزیره زیبای کیش داشته باشیم.

خلیل آسودی با اشاره به روز ملی کُنگ در مهرماه و برگزاری آیین های ویژه در این روز افزود: ظرفیت بسیار خوبی برای همکاری دو سویه وجود دارد به ویژه در موقعیت ها و برگزاری رویدادهای خاص مانند روز کُنگ و روز کیش، این تعامل می تواند پررنگ تر باشد.

گفتنی است بندر کُنگ یکی از شهرهای زیبای شهرستان بندرلنگه و ازقدیمی ترین بنادر ایرانی است که به دلیل بافت معماری وتاریخی زیبا درفهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است . 

شایان ذکر است حسن خلدون مدیر مجموعه گردشگری و بوم‌گردی روستای باغو نیز به عنوان رابط در این نشست حضور داشت و از آمادگی مجموعه بومگردی باغو برای تعامل با بندر کُنگ خبرداد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر