منتظر حمله سایبری به المپیک پاریس باشید!

دولت فرانسه حمله‌ی سایبری به المپیک را اجتناب‌ناپذیر می‌داند، اما قصد دارد تأثیر آن‌ بر بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ را محدود کند.

منتظر حمله سایبری به المپیک پاریس باشید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، گابریل آتال، نخست‌وزیر فرانسه، اعلام کرد اگرچه حملات سایبری به المپیک پاریس اجتناب‌ناپذیر است؛ فرانسه برای محدودکردن تأثیر این حملات بر روند برگزاری مراسم تمام تلاش خود را خواهد کرد.

براساس گزارش رویترز، آتال به خبرنگاران در مقر آژانس امنیت نرم‌افزار ANSSI در فرانسه گفت: «امکان حملات سایبری وجود دارد و ما مورد هدف قرار خواهیم گرفت؛ اما موضوع مهم محدود کردن تأثیر این حملات است.»

منتظر حمله سایبری به المپیک پاریس باشید!

به‌روزرسانی معیوب شرکت امنیت سایبری CrowdStrike که باعث ایجاد صفحه‌ی آبی مرگ در هزاران دستگاه‌ ویندوزی در سراسر جهان شده بود، نگرانی‌ها درباره‌ی حمله‌ی سایبری به فناوری‌های به‌کاربرده‌شده در بازی‌های المپیک پاریس را افزایش داد.

اختلال ناشی از آپدیت معیوب CrowdStrike، بانک‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز دولتی، خطوط هوایی و کامپیوترهای شخصی را دچار مشکل کرد.

مشکل CrowdStrike باعث شد فعالیت‌های برخی‌ از برگزارکنندگان بازی‌های المپیک پاریس مختل شود و خبرگزاری‌ها که نقش بسیار مهمی در پوشش خبری مراسم و بازی‌های المپیک 2024 دارند نیز تحت‌تأثیر قرار گرفتند.

227227

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر