ادامه تلاش تیم های امدادی برای یافتن شهروند شهرکردی مفقود شده در رودخانه زاینده رود

رئیس شورای اسلامی شهرکرد از ادامه جست‌وجو تیم آتش‌نشانی شهرداری شهرکرد، هلال‌احمر و ستاد مدیریت بحران چهارمحال‌وبختیاری و استان اصفهان برای پیدا شدن زن شهرکردی غرق شده یا مفقود شده در حوالی رودخانه زاینده‌رود خبر دارد.

ادامه تلاش تیم های امدادی برای یافتن شهروند شهرکردی مفقود شده در رودخانه زاینده رود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین چهارمحال وبختیاری به نقل ازروابط عمومی شورای اسلامی شهرکرد، مصطفی حیدری با حضور میدانی در حاشیه زاینده‌رود به ویژه روستاهای چم‌خرم، چم‌طاق، چم‌حیدر، چم‌یوسفعلی، چم‌نور و... ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌دریغ و ارزشمند غواصان، امدادگران سازمان امداد و نجات، ستاد مدیریت بحران، هلال‌احمر و آتش‌نشانان، اظهار کرد: از روز جمعه هفته گذشته مفقود شدن زن 30 ساله شهرکردی در حوالی رودخانه زاینده‌رود شهرستان سامان به پلیس، هلال‌احمر و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گزارش شد که بلافاصله تیم غواصی آتش‌نشانی شهرکرد به همراه ستاد مدیریت بحران، هلال‌احمر و غواصان به منطقه اعزام شد.

وی افزود: با پیگیری‌ها و دستور شهردار و رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد تیم نجات غریق سازمان آتش‌نشانی از روز پنج‌شنبه اعزام شده‌اند، این تیم تا امروز از پل‌زمانخان تا سد چم آسمان باغبهادران حدود 40 کیلومتر پیاده‌روی تا محل مفقودی داشته‌اند و همچنان جست‌وجو ادامه دارد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: 20 غواص از استان‌های چهارمحال و بختیاری و اصفهان به صورت تیمی حضور دارند و همه جانبه برای پیدا کردن این شهروند شهرکردی پای کار هستند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر