هاآرتص: نتانیاهو استاد ارائه اظهارات توهم‌آمیز است

یک رسانه صهیونیستی، اظهارات فریبکارانه نخست‌وزیر رژیم اشغالگر در کنگره آمریکا درباره پیروزی بر مقاومت فلسطین را توهم‌آمیز ارزیابی کرد.

هاآرتص: نتانیاهو استاد ارائه اظهارات توهم‌آمیز است

به گزارش خبرآنلاین، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در واکنش به نطق فریبکارانه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا، نوشت: سخت است که تسلیم توهم نشوی وقتی که استاد توهم، آن‌ را به شما ارائه کند.

این رسانه صهیونیستی با تمسخر اظهارات غیرواقع بینانه نتانیاهو درباره شکست مقاومت فلسطین و پیروزی در جنگ علیه غزه، افزود: مشکل فقط این است که تاثیر توهم ناشی از شنیدن نطق تلویزیونی نتانیاهو تا وقتی باقی است که تلویزیون را خاموش نکرده‌اید!

به گزارش ایرنا، نتانیاهو چهارشنبه گذشته، سرانجام و پس از کشمکش های طولانی بین موافقان و مخالفان، در کنگره آمریکا حضور یافت و سخنرانی کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که نتوانسته به هیچ کدام از اهدافش در جنگ علیه غزه دست یابد و کماکان اسرای صهیونیست آزاد نشده اند و مقاومت فلسطین کنترل اوضاع را در این منطقه به دست دارد تلاش کرد با فرافکنی، شکست از مقاومت را به گردن دیگران بیاندازد.

وی در این سخنرانی، پا را از فرافکنی های معمول و مقصر اعلام کردن دیگران به عنوان مسئول شکست های رژیم اشغالگر فراتر گذاشت و نه تنها ادعا کرد که جنگ با مقاومت فلسطین در حقیقت جنگ با تهران است بلکه حتی مدعی شد که ایران پشت تظاهرات‌های ضدصهیونیستی در آمریکاست!

 پس از گذشت حدود 10 ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود. رژیم صهیونیستی پس از این مدت طولانی، به اهداف اعلام شده خود یعنی نابودی مقاومت فلسطین و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه نرسیده است.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر