ترامپ برتری هریس در نظرسنجی‌ها را دروغین می‌داند

دونالد ترامپ نظرسنجی‌هایی که برتری کامالا هریس را در رقابت با او نشان می‌دهند «دروغین» و «دستکاری شده» به نفع دموکرات‌ها دانست.

ترامپ برتری هریس در نظرسنجی‌ها را دروغین می‌داند

به گزارش خبرآنلاین از ایسنا، «برایان هیوز» از مشاوران ارشد ستاد انتخاباتی «دونالد ترامپ» نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوریخواه آمریکا واکنش تندی به یک نظرسنجی اخیر منتشر شده از سوی سی‌بی‌اس نیوز که طبق آن «کامالا هریس» نامزد ریاست جمهوری دموکرات‌ها 50 درصد رای در برابر 49 درصد رای دونالد ترامپ کسب کرده و با یک درصد اختلاف برتر شد، نشان داد.

این نظرسنجی مشخص کرد که ترامپ و هریس در چند ایالت کلیدی مساوی شده و هر یک 50 درصد رای کسب می‌کنند.

هیوز در یک بیانیه تحلیلی را به اشتراک گذاشت با این محتوا که در این نظرسنجی که با شرکت 3102 پاسخگو برگزار شد در مقایسه با نظرسنجی مشابه قبلی، تعداد لیبرال‌های بیشتری نسبت به محافظه‌کاران به عنوان پاسخگو انتخاب شده‌اند و اگر نظرسنجی را به طور استاندارد برگزار کنند ترامپ 51 درصد و هریس 49 درصد رای به دست می‌آورد.

هیوز اظهار کرد: «رسانه‌های اخبار دروغ به طرزی خطرناک همچنان به کامالای لیبرال کمک می‌کنند سوابق شکست‌های اقتصادی و عدم برخوردش با سیاست‌های مجرمانه را پنهان کند. حالا این تحلیل نشان می‌دهد آنها حتی بر نظرسنجی‌ها هم اعمال نفوذ می‌کنند تا به نفع او نتایج را دستکاری کنند.»

این مقام ستاد انتخاباتی رئیس جمهور سابق آمریکا ادامه داد: «این تحلیل نشان می‌دهد که مردم آمریکا به ماهیت آن پی برده و اجازه نخواهند داد این کارزار ملی تحمیق به پیروزی برسد. به رغم نتایج دستکاری شده نظرسنجی یوگاو برای سی‌بی‌اس نیوز شایان ذکر است که داده‌های آنها در ماه‌های ژوئیه و اوت 2020 نشان داد جو بایدن در سطح ملی 10 درصد رای بیشتری (نسبت به ترامپ) داشته و این منعکس‌کننده تغییر خالصی به میزان تقریبا مثبت 10 درصد در آرای دونالد ترامپ در انتخابات امسال است.»

نظرسنجی یوگاو برای سی‌بی‌اس نیوز جدیدترین نظرسنجی است که در آن برتری هریس بر ترامپ در رقابت انتخاباتی 2024 و اینکه او با جانشین شدن به جای جو بایدن به عنوان نامزد دموکرات‌ها توانسته نتایج ضعیف او را جبران کند، نشان داده شده است.

میانگین ملی حاصل از یک نظرسنجی مداوم از سوی شرکت «فایو ثِرتی اِیت» نشان داده که هریس اکنون با کسب 45.3 درصد رای در برابر 43.7 درصد رای متعلق به ترامپ پیشتاز رقابت است.

یک نظرسنجی برگزار شده از سوی شرکت افکارسنجی «نِیت سیلور» هم نشان داده که کامالا هریس با نتیجه 45.5 درصد در برابر 44.1 درصد ترامپ، برتر است.

حساب کاربری موسوم به «پولینگ یو.اس.ای» که در رسانه‌های اجتماعی نتایج نظرسنجی‌های سراسری آمریکا را تجمیع می‌کند، دریافته که هریس تا چهارم اوت در نظرسنجی‌ها به اندازه 1.7 درصد برتری داشته است.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان