ستاره جوان سپاهان لژیونر شد

با اعلام ایوان کارپوف، خبرنگار روسی، محمدجواد حسین‌نژاد با عقد قراردادی به تیم دینامو ماخاچ قلعه پیوست.

ستاره جوان سپاهان لژیونر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدجواد حسین‌نژاد نیز به جمع لژیونرهای ایرانی شاغل در لیگ روسیه اضافه شد. پس از محمد محبی، محمد قربانی و سعید سحرخیزان، حالا ستاره و استعداد جوان سپاهان نیز راهی این کشور شده و باید فوتبالش را در تیم تازه لیگ برتری شده دینامو ماخاچ قلعه ادامه دهد.

به گزارش ورزش سه، حسین‌نژاد که فصل قبل و با اعتماد ژوزه مورایس در ترکیب سپاهان قرار گرفت، خیلی زود توانست توانایی‌هایش را اثبات کند و پس از آن نیز به تیم ملی دعوت شد و ظرف چند ماه موفق شد تحسین‌های زیادی را به دست آورده و توجهات را به سمت خود جلب کند.

درخشش این بازیکن باعث شد تا برخی پیشنهادات خارجی برای او ارسال شود و در شرایطی که از تیم‌هایی نظیر زنیت روسیه و ستاره سرخ بلگراد صربستان به عنوان تیم‌های خواهان او یاد می‌شد اما این بازیکن در نهایت برای عقد قرارداد با یک تیم تازه لیگ برتری شده در روسیه به توافق رسید.

البته او پیشنهاداتی نیز از تیم‌های ایرانی از جمله استقلال داشت ولی در توافق نامه‌ای که با سپاهان به امضا رسانده بود، او در صورت رسیدن پیشنهاد خارجی می‌توانست از جمع اصفهانی‌ها جدا شود و به همین دلیل امکان حضور او در تیم‌های ایرانی وجود نداشت و او با باشگاه‌های اروپایی وارد مذاکره شد.

آنگونه که ایوان کارپوف، خبرنگار مطرح روسیه‌ای نوشته است، محمدجواد حسین‌نژاد با تیم دینامو ماخاچ قلعه روسیه به توافق رسیده و قرارداد 3+1 ساله این بازیکن و باشگاه روس، ظرف روزهای آینده به صورت رسمی امضا خواهد شد.

این باشگاه که به منطقه داغستان تعلق دارد، فصل قبل موفق شد با کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ یک، به رقابت‌های لیگ حرفه‌ای روسیه صعود کند و حسین‌نژاد نیز در فصل آینده، برای این تیم به میدان خواهد رفت.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان