۳۸ گیت گذرنامه برای تردد زائرین اربعین در پایانه مرزی تمرچین آماده‌سازی شد

مدیرکل راهداری وحمل نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از آماده سازی ۳۸ گیت گذرنامه برای تسهیل در تردد زائرین اربعین حسینی در پایانه مرزی تمرچین خبر داد.

38 گیت گذرنامه برای تردد زائرین اربعین در پایانه مرزی تمرچین آماده‌سازی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه از این تعداد گیت آماده‌سازی شده 30 گیت در بیرون و 8 گیت در داخل سالن جانمایی شده‌اند، افزود: هدف از افزایش تعداد گیت‌های گذرنامه، تسهیل در تردد زائرین و کاهش ایستایی در پایانه مرزی تمرچین است.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه برق‌رسانی و روشنایی پایانه مرزی تمرچین برای اربعین 1403 نیز تصریح کرد: آماده‌سازی 22 برج نوری جهت تامین روشنایی و آماده‌سازی 20 پروژکتور جهت روشنایی گیت‌ها از جمله اقدامات در حوزه تامین برق پایانه مرزی تمرچین است.

دست‌نشان خاطر نشان کرد: نصب و راه‌اندازی تعداد 29 آبخوری در نقاط مختلف محوطه پایانه، نصب و راه‌اندازی 8 دستگاه آب سردکن و خریداری 2 دستگاه دیگر آماده‌سازی تعداد 48 چشمه سرویس بهداشتی ثابت و 24 چشمه سیار مجموعا 72 چشمه، آماده‌سازی تعداد 12 سرویس بهداشتی ثابت در سالن‌ها ، آماده سازی 2 چشمه سرویس بهداشتی ویژه جانبازان و معلولان و ضدعفونی منبع آب شرب و تعویض لوله‌های چاه تامین آب شرب از جمله دیگر اقدامات انجام شده در پایانه مرزی تمرچین در راستای آماده‌سازی این پایانه برای تردد زائرین اربعین در سال جاری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی به سایر اقدامات انجام شده در پایانه مرزی تمرچین نیز اشاره و اظهار کرد: اورهال سیستم سرمایشی داخل سالن، شارژ کپسول‌های آتش نشانی به تعداد 44 دستگاه، تعویض درب‌های اتوماتیک سالن و کریدور، تعویض و نوسازی 10 دستگاه راه بند، اورهال سیستم سرمایشی داخل سالن، بهسازی و تعویض جدول های محوطه از جمله این اقدامات است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان