برپایی نمایشگاه توانمندی‌های خوشه‌های کسب و کار در استان سمنان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ‌گفت: نمایشگاه توانمندی‌های خوشه‌های کسب و کار استان سمنان فردا با حضور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت در سمنان افتتاح می‌شود

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های خوشه‌های کسب و کار در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان، محمدرضا باقری 15 مردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این نمایشگاه توبه به‌مناسبت 21 مرداد ماه روز ملی حمایت از صنایع کوچک در فرهنگسرای کومش شهر سمنان برگزار و پذیرای علاقمندان به این بخش خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: در این نمایشگاه خدمات تولیدکنندگان خوشه‌های مختلف کسب و کار شیرمال، سفال و سرامیک، فرش و دستبافته‌ها، صنایع چوبی و عرضه مستقیم محصولات و تولیدات خانگی و روستایی استان در 32 غرفه ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی‌های خوشه‌های کسب و کار استان سمنان در سه روز متوالی برگزار می شود، افزود: نمایشگاه و فروشگاه توانمندی‌های خوشه‌های کسب و کار استان سمنان با حضور فرشاد مقیمی معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران  افتتاح می‌شود.

باقری تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف فرهنگ‌سازی و توانمندسازی خدمات کسب و کار و کمک به ارتقاء خدمات کسب و کار در حوزه صنایع کوچک و مشاغل خانگی و روستایی برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآور شد: نمایشگاه و فروشگاه توانمندی‌های خوشه‌های کسب و کار ‌استان سمنان 16 الی 18 مردادماه از ساعت 18 الی 21 پذیرای علاقمندان به این خوشه ها خواهد بود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان