مطالبه‌گری ستاد امر به معروف از ادارات برای احقاق حقوق مردم

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، گفت: یکی از مطالبات اصلی مردم فسادستیزی است و ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز در خصوص احقاق حقوق عامه مردم از ادارات مطالبه گری می کند.

مطالبه‌گری ستاد امر به معروف از ادارات برای احقاق حقوق مردم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، علی اصغر حسینی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با حجت الاسلام و المسلمین کیومرث امیرخانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کردستان دیدار کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان از بازدیدها و نظارت های محسوس و نامحسوس این ستاد از سطح ادارات استان خبر داد و گفت: این روال به صورت مکرر در طول سال انجام می شود.

وی افزود: یکی از مطالبات اصلی مردم فسادستیزی است و ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز در خصوص احقاق حقوق عامه مردم از ادارات مطالبه گری می کند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل کردستان نیز ستاد امر به معروف و نهی از منکر را یک نهاد قانونمند و مطالبه گر دانست و گفت: برخی از ادارات و حتی اعضای اصلی ستاد امر به معروف به حیطه وظایف و جایگاه این ستاد آشنا نیستند.

حجت الاسلام و المسلمین امیرخانی بر لزوم تشکیل یک جلسه شورای اداری با موضوع تشریح جایگاه امر به معروف و نهی از منکر و قوانین مرتبط با آن تأکید کرد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان