پاسخگویی مدیر مخابرات منطقه هرمزگان در سامانه سامد

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان در مرکز سامد ، پاسخگوی تماس‌های تلفنی مردم استان بود.

پاسخگویی مدیر مخابرات منطقه هرمزگان در سامانه سامد

به گزارش خبرآنلاین، «حسن هاشمی»، مدیر مخابرات منطقه هرمزگان صبح روز یکشنبه مورخ  14/05/1403در راستای تحقق حقوق شهروندی و تعامل بیشتر با مردم، با حضور در مرکز سامد استان، به سوالات و درخواستهای شهروندان و مشتریان پاسخ گفت و پیگیر رفع مشکلات آنان شد.

در این جلسه که از ساعت 10 الی 11 برگزار شد ، از سوی شهروندان شهری و روستایی استان موارد درخواستی مطرح و پاسخ مربوطه نیز داده شد. مدیر مخابرات منطقه هرمزگان در حاشیه این حضور اظهار داشت : مشترکان می توانند مشکلات و در خواست های خود را از طریق سامانه های رایگان مخابراتی از قبیل 20117( رفع خرابی تلفن ثابت )، 2020 ( پشتیبانی، فروش و خدمات پس از فروش اینترنت خانگی) و 9990 (خدمات غیر حضوری تلفن همراه اول) و2000( دریافت و پرداخت قبوض تلفن ثابت و همراه و وصل آنی بعد از پرداخت قبض) و 118 ( پاسخگویی اطلاعات تلفنی) پیگیری و همکاران در کمترین زمان ممکن نسبت به درخواست های و مطالبات آنها اقدام می کنند.

گفتنی است سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه هم استانی های گرامی می توانند براحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست ها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمایند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان