رسیدن به فینال در بعضی از رشته‌ها حکم مدال دارد اما پاداش نه!

دبیر کل کمیته ملی المپیک برای موفقیت در المپیک معیار جالبی دارد.

رسیدن به فینال در بعضی از رشته‌ها حکم مدال دارد اما پاداش نه!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک بعد از رسیدن رضا علیپور به فینال رقابت‌های سنگنوردی اظهار داشت: ابتدا نگران شدیم اما خدا را شکر او توانست با رکورد بهتر به فینال برسد. تا به اینجای کار، ورزشکاران ما در چهار رشته به فینال رسیده‌اند که اتفاق خوبی است. باید به این موضوع توجه کنیم که رسیدن ورزشکاران ما به فینال در رشته‌هایی به غیر از تکواندو، وزنه‌برداری و کشتی، حکم مدال را دارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به این استدلال، پاداشی برای رضا علیپور و سایر ورزشکارانی که به فینال رسیده‌اند، در نظر گرفته می‌شود، گفت: شاید پاداش در نظر گرفته نشود اما حتما نگاه ویژه‌ای به این چهار رشته خواهیم داشت. ضمن اینکه مصوبه پاداش مدال‌آوران هم مشخص است.

هاشمی با اشاره به شروع مسابقه‌های کشتی گفت: رقابت رشته‌هایی که در آنها شانس مدال داریم، به تازگی شروع شده و یا شروع می‌شود. کشتی در روز نخست کار سختی داشت و مسابقه میرزازاده با حریف کوبایی بسیار دشوار بود. با این حال در ادامه مسیر امیدهای زیادی داریم و به امید خدا ملی‌پوشان رشته‌های کشتی، تکواندو ‌و وزنه‌برداری آماده افتخارآفرینی هستند.

کد 253

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان