این شرکت بیمه‌ای سهم ۱۰ درصدی در استان آذربایجان‌غربی دارد

مدیر بیمه دی آذربایجان‌غربی با اشاره به سهم ۱۰ درصدی این شرکت در بین بیمه‌های استان گفت: وضعیت پرداخت مطالبات بیمه‌ای تقریبا به روز بوده و تلاش داریم تسویه مطالبات را بصورت مرتب و در سریع‌ترین زمان انجام دهیم.

این شرکت بیمه‌ای سهم 10 درصدی در استان آذربایجان‌غربی دارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، سعید ابراهیمی بسطامی در جمع اصحاب رسانه با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار گفت: بیمه دی در استان نزدیک به  6٠ هزار بیمه شده ایثارگر و تحت پوشش دارد که مشمول خدمات درمانی و حوادث و غیره هستند و 250 مرکز درمانی نیز تحت قرارداد ارائه خدمات همکاری دارند.

وی با اشاره به خدمات خاص این شرکت بیمه‌ای به اقشار ایثارگر اظهار کرد: نمونه گیری در خودرو، ارائه خدمات در منزل و مراجعه ماهانه پزشکان برای ویزیت در منزل از جمله خدماتی است که انجام می‌گیرد.

مدیر بیمه دی آذربایجان‌غربی ادامه داد:  6٠ درصد خدمات بیمه دی در حوزه درمان ارائه و این شرکت در استان تا ١٣ مردادماه سال جاری پرداخت مطالبات خود را به روز کرده و کلیه مطالبات به مراکز درمانی نیز تا اول تیرماه تسویه شده است.

ابراهیمی اضافه کرد: هم‌اکنون علاوه بر شعبه سرپرستی و یک شعبه تخصصی، 40 دفتر نمایندگی در سراسر استان و 20 دفتر پیشخوان دولت در حال ارائه خدمت بیمه‌ای شرکت بیمه دی هستند و توانسته‌ایم سهم 10 درصدی در استان در بین شرکت‌های بیمه‌ای داشته باشیم و از این حیث رتبه دوم را در بین شرکت‌های بیمه‌ای در استان در اختیار داریم.

مدیر بیمه دی استان آذربایجان‌غربی گفت : در حوزه درمان صورت غیرمستقیم بیش از 4٧ میلیارد تومان و بصورت مستقیم 26.5 میلیارد تومان طی 5 ماهه سال جاری خدمات بیمه‌ای ارائه شده است.

ابراهیمی گفت: تعاملات شرکت بیمه دی در استان با ارگان‌های مختلف در حال انجام است که تا به امروز سازمان‌های دولتی چون آب و فاضلاب ، صداوسیما، دانشگاه ارومیه، دانشگاه آزاد و موسسه خاتم و زیرمجموعه همکاری داریم.

وی اظهار کرد: در سال 1402 طبق صورت‌های مالی بیمه دی در کشور سوددهی 2 برابری نسبت به قبل داشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان