نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی و بهداشتی در قزوین افتتاح شد

با حضور معاون اقتصادی استاندار و جمعی از مسئولان استانی هفتمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی و بهداشتی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین افتتاح شد.

نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی و بهداشتی در قزوین افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ عصر روز گذشته در مراسمی با حضور رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین، زین آبادی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری، بارگاهی مدیرکل دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری، رستمی مدیرکل سازمان صمت، صفاری مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین و خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین؛ هفتمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، بیمارستانی و اولین نمایشگاه تخصصی بهداشتی، شوینده و ماشین آلات وابسته در قزوین کار خود را آغاز کرد.

احمد خورگامی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در حاشیه مراسم افتتاح گفت: این نمایشگاه محل مناسبی برای دانشجویان و مدیران اجرایی در حوزه بهداشت، سلامت و درمان می باشد.

وی افزود: نمایشگاه تجهیزات پزشکی و شوینده فرصت مناسبی را برای علاقمندان در این عرصه فراهم کرده است تا بازدیدکنندگان ضمن آشنایی با محصولات جدید عرضه شده در بازار از تجربیات وسیع تولیدکنندگان بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اظهارکرد: این رویداد فرصتی است معتبر برای گردهمایی متخصصین عرصه سلامت و بهداشت و فعالین حوزه درمان که با توجه به تحریم های موجود در بحث واردات محصولات بهداشتی و درمانی و رد شدن از دوران سخت کرونا، امروزه با تلاش های فراوان، تولیدکنندگان بخش زیادی از تولیدات تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی و محصولات بهداشتی را در داخل کشور تولید کرده که شامل استانداردهای جهانی نیز می شوند.

نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی و بهداشتی در قزوین افتتاح شد

خورگامی اضافه کرد: نمایشگاه پزشکی با حضور 35 مشارکت کننده از استان های تهران، البرز، مشهد، گیلان، تبریز و قزوین در حوزه های تجهیزات پزشکی، دندان پزشکی، بیمارستانی، آزمایشگاهی و تجهیزات مراقبت در خانه و نمایشگاه شوینده و بهداشتی با حضور 20 مشارکت کننده، که همگی از تولید کنندگان بومی استان درحوزه مواد بهداشتی، شوینده و ماشین آلات وابسته هستند برگزار شده و از 16 لغایت 19 مردادماه از ساعت 11 الی 18 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برای بازدید عموم دایر است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان