منابع آگاه برای پرچمدار شیائومی خبر از دوربین قدرتمند می‌دهند!

یک منبع آگاه مدعی شده است که شیائومی ۱۵ اولترا برای دوربین تله‌فوتوی خود از یک سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

منابع آگاه برای پرچمدار شیائومی خبر از دوربین قدرتمند می‌دهند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش دیجیاتو، اطلاعات جدید منتشرشده از شیائومی 15 اولترا حکایت از آن دارد که دوربین این گوشی ممکن است، نسبت به نسخه پیشین خود، ارتقای قابل‌توجهی دریافت کند. براین‌اساس، شیائومی احتمالاً از یک دوربین تله‌فوتو 200 مگاپیکسلی در مدل 15 اولترا استفاده خواهد کرد. 

بنابر گزارش گیزموچاینا، شیائومی هم‌اکنون سرگرم توسعه گوشی‌های شیائومی 15 و 15 پرو برای بازار چین را است. احتمالاً این سری از محصولات شیائومی اولین گوشی‌های دنیا خواهند بود که به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز می‌شوند که اکتبر سال جاری میلادی روانه بازار خواهند شد. اما شیائومی 15 اولترا نیز عضوی از همین خانواده است که انتظار می‌رود نیمه اول سال 2025 رونمایی شود. 

پیش‌ازاین گزارش شده بود که شیائومی 15 اولترا احتمالاً با نمایشگر OLED دولایه عرضه می‌شود. اما حالا منبعی آگاه معروف به Ice Universe اطلاعات جدیدی درباره دوربین این گوشی منتشر کرده است. این منبع آگاه نامی از شیائومی 15 اولترا نیاورده است اما اشاره به وجود چهار دوربین مانند نسخه قبلی، 14 اولترا، می‌تواند نشانه‌ای جذاب برای شیائومی 15 اولترا باشد. پیشتر شایعه شده بود که نسخه‌های 15 و 15 پرو به دوربین‌های سه‌گانه مجهز می‌شوند. 

منابع آگاه برای پرچمدار شیائومی خبر از دوربین قدرتمند می‌دهند!

سایر مشخصات احتمالی شیائومی 15 اولترا

به گفته Ice Universe، این گوشی شیائومی که از 4 ماژول دوربین بهره می‌برد، به یک دوربین تله‌فوتو با رزولوشن 200 مگاپیکسل و زوم اپتیکال 4 برابری مجهز می‌شود. این منبع آگاه در ادامه اضافه کرده است که این دوربین احتمالاً بتواند طرفداران شیائومی را راضی کند. هنوز اطلاعاتی از مشخصات سایر ماژول‌ها منتشر نشده است.

شیائومی 14 اولترا به 4 ماژول دوربین 50 مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو با قابلیت زوم 3 برابری و دوربین تله‌فوتو پریسکوپ با قابلیت زوم 5 برابری مجهز شده بود. اگر شایعات اخیر درست باشند و شیائومی به‌سمت استفاده از یک دوربین تله‌فوتو 200 مگاپیکسلی در مدل 15 اولترا برود، طرفداران این برند می‌توانند شاهد ارتقای قابل‌توجهی در تجربه عکاسی باشند. 

از دیگر مشخصات احتمالی شیائومی 15 اولترا می‌توان به 24 گیگابایت رم، یک باتری 6200 میلی‌آمپرساعتی و اندروید 15 اشاره کرد. 

227227

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان