رژیم صهیونیستی از جنایات خود پشیمان می شود

حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر در آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام چهارمحال وبختیاری گفت: خونخواهی انجام خواهد شد و رژیم صهیونیستی از جنایات خود پشیمان می شود.

رژیم صهیونیستی از جنایات خود پشیمان می شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ؛ آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، حجت الاسلام والمسلمین رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور، مدیر امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی، مدیران ادارات و معاون سیاسی امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری در حسینیه امام خمینی(ره) تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر در حاشیه این مراسم گفت: از وظایفی که حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه به عهده دارد، آماده سازی فکری، عقیدتی، سیاسی و بینشی برای همه پاسداران و بسیجیان  و کمک به فرماندهی با تربیت نیروهای مخلص و دارای عقیده راسخ و بینش سیاسی بالا است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در دنیا و ترور شهید اسماعیل هنیه، گفت: جنایاتی که رژیم صهیونیستی در دنیا انجام می دهد، مخصوصا علیه ملت غزه و نیز در کشور ما و به شهادت رساندن مهمان عزیزی که برای مراسم تحلیف ریاست جمهوری تشریف آورده بودند قطعاً طبق فرمایش مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی)  خونخواهی انجام خواهد شد و  به فضل الهی رژیم صهیونیستی از کرده خود پشیمان می شود.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر تصریح کرد: امروز اقتدار جمهوری اسلامی در دنیا برای همه کسانی که معنای اقتدار را متوجه هستند ، روشن و شفاف است. امروز نیروهای توانمند و قدرتی بازدارنده داریم و آن جایی که دشمن دست درازی به کشور اسلامی کند قطعا دست دشمن را قطع خواهیم کرد به حول و قوه الهی، چون فرماندهی داریم دارای بینش بالا، دیده بان بسیار دقیق، دشمن شناس، هدایتگر و راهنما برای ملت عزیز ایران.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تقدیر از همکاری مدیران ادارات بویژه صدا و سیما و رسانه ها،  فرماندهان و کارکنان سپاه استان و اقشار بسیج، گفت: خدمت در کشور اسلامی همانند زندگی در مسجد و حرم اهلبیت است.\

وی با آرزوی رضایت الهی از خدمات انجام شده، افزود: ادعایی نداریم ولی هرجایی مأموریت باشد در خدمت سپاه و بسیج خواهیم بود.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری نیز با تقدیر از حسن اعتماد نماینده ولی فقیه در سپاه در انتصاب این مسئولیت سنگین، گفت: از خداوند توفیق ادای امانت دارم و در این راستا انجام وظیفه می کنم.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمدی بعنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری معرفی و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر تقدیر شد.

رژیم صهیونیستی از جنایات خود پشیمان می شود

رژیم صهیونیستی از جنایات خود پشیمان می شود

رژیم صهیونیستی از جنایات خود پشیمان می شود

رژیم صهیونیستی از جنایات خود پشیمان می شود

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان