آغاز چهار خطه خرم‌آباد سپیددشت ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان گفت:اجرای چهار خطه کردن محور خرم آباد _سپیددشت از برنامه ها و اولویت های وزارت راه و شهرسازی است.

آغاز چهار خطه خرم‌آباد سپیددشت 1000 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، بهزاد شاکرمی در این رابطه گفت : چهارخطه کردن محور خرم آباد_سپیددشت یکی از مطالبات اصلی و برنامه های وزارت راه و شهرسازی و این اداره کل در استان است که با جدیدت پیگیر تأمین منابع و رفع مشکلات برای شروع به کار آن هستیم.

وی با اشاره به طول 83 کیلومتری محور خرم آباد_سپیددشت تصریح کرد: این محور در پهنه درجه یک گردشگری قرار دارد که با کارهای کارشناسی شده مشکلات آن در چهار علت اصلی خلاصه می شود.

شاکرمی اضافه کرد: عرض کم، عدم دید مناسب و داشتن پیچ و شیب های غیراستاندارد از مشکلات اصلی و خطرساز این محور هستند که شناسایی شده اند.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی لرستان ادامه داد: ورودی این مسیر تا قبل از بخش ازنا سگوند حدود 18 کیلومتر است که از این 18 کیلومتر تقریباً 16/5 کیلومتر به صورت سه خطه اجرا شده است.

شاکرمی به موانع و علل تاخیر در اجرای چهار خطه کردن این محور اشاره و بیان داشت: بزرگترین مشکل در اجرای این پروژه داشتن معارضین است که تاکنون با وجود تهیه طرح هنوز به چهارخطه تبدیل نشده است.

وی به نیاز هزار میلیاردی این پروژه گریزی زد و گفت: طرح چهارخطه کردن محور خرم آباد_سپیددست انجام و برای شروع به کار حدود هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به تخصیص نقدی اعتبار به این پروژه، توضیح داد: زمین های موجود در این مسیر همگی حاصلخیز؛ درجه یک و مرغوب هستند و قیمت بالای این زمین ها اجرای طرح را به تعویق انداخته است.

وی گفت: با مکاتبات و رایزنی های صورت گرفته با وزارتخانه و نمایندگان 50 میلیارد تومان اسناد خزانه برای این طرح گرفته ایم که برای دریافت اعتبارات بیشتر باید یک مطالبه و همراهی عمومی شکل بگیرد.

شاکرمی به اقدامات حوزه راهداری در این محور هم اشاره و خاطرنشان کرد: ایمن سازی؛ زدن تابلوهای راهنمایی و رانندگی و خط کشی مدام این محور هر چند ماه یکبار انجام گرفته است. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان