کمدی ماندگار ویلیام شکسپیر را در فضای باز تجربه کنید

کمپانی رویال شکسپیر انگلستان در یکی از جدیدترین تجربه‌های خود نمایش «هر طور شما مایلید» را در فضایی باز و مشجر برای مخاطبان و علاقه‌مندان به تئاتر اجرا می‌کند.

کمدی ماندگار ویلیام شکسپیر را در فضای باز تجربه کنید

به گزارش خبرآنلاین،«نمی‌توانید متصور شوید که عشق واقعی خود را در مسابقه کشتی ملاقات کنید. در دورانی خدای عشق اورلاندو و روزالیند را به سمت یکدیگر هدایت کرد اما اختلافات و درگیری‌های میان 2 خانواده آن‌ها را به سمت دیگری سوق داد. جنگل، لباس‌های مجلل و اشرافی و شعرهای عاشقانه فراوان، آیا اورلاندو و روزالیند موفق می‌شوند مسیر رسیدن به یکدیگر را پیدا کنند؟»؛ این بخشی از ماجرای یکی از جدیدترین تولیدات کمپانی رویال شکسپیر انگلستان با عنوان «هر طور شما مایلید» است.

مهر نوشت:این اثر کمدی ماندگار ویلیام شکسپیر است که به تازگی با کارگردانی برندون اوهئا در تئاتر استراتفورد لندن اجرا می‌شود.

 

ویژگی جدیدترین اجرای کمپانی رویال شکسپیر از «هر طور شما مایلید»، اجرای این اثر در فضای باز و مشجر تئاتر Holloway Garden است.

این اجرای یک ساعت و 20 دقیقه‌ای، اولین اجرای محیطی کمپانی از اثر ماندگار ویلیام شکسپیر است که تجربه قابل توجهی را برای مخاطبان و علاقه‌مندان به تئاتر رقم می‌زند.

22057

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر