مصدومیت ۹ نفر در انحراف از جاده/عکس

به فاصله کمتر از دو ساعت انحراف از جاده دو دستگاه پراید در استان سمنان منجر به مصدومیت ۹ نفر شد.

مصدومیت 9 نفر در انحراف از جاده/عکس

به گزارش خبرآنلاین،حسین درخشان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سمنان 19 مردادماه از انحراف از جاده پراید در جاده دامغان به سمنان با 5 مصدوم خبر داد و اظهار کرد: ساعت 09:05امروز، جمعه « 19 مرداد ماه 1403»، گزارش انحراف از جاده یک دستگاه خودروی پراید و برخورد با گاردریل در کیلومتر 60 جاده دامغان به سمنان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر سمنان اعلام شد.

ایسنا در خبری نوشت:وی ادامه داد: بلافاصله تیم‌ امدادی پایگاه امدادونجات آهوان به محل حادثه اعزام شدند، پس از ارزیابی مشخص شد؛ این حادثه 5 مصدوم دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: نجاتگران هلال احمر کمک‌های اولیه و رهاسازی سرنشینان خودرو را انجام و باهمکاری عوامل اورژانس 115 مصدومین را به مرکز درمانی منتقل کردند.

وی یادآوری کرد: تمامی سرنشینان این خودروی پراید از اتباع افغانستان بودند.

همچنین علیرضاباغبان معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از مصدومیت چهار نفر دیگر بر اثر انحراف از جاده یک دستگاه خودروی پراید در جاده سرخه به آرادان خبر داد و گفت: ساعت 10:40 امروز، جمعه « 19 مرداد ماه 1403»، گزارش انحراف از جاده یک دستگاه خودروی پراید در کیلومتر 39 جاده سرخه به آرادان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر سمنان اعلام شد.

وی افزود: به دنبال دریافت این گزارش، بلافاصله تیم‌ امدادی پایگاه امدادونجات ده نمک با پشتیبانی پایگاه آرادان به محل حادثه اعزام شدند، پس از ارزیابی مشخص شد؛ این حادثه 4 مصدوم دارد.

معاون هلال احمر استان اظهار کرد: نجاتگران هلال احمر کمک های اولیه و رهاسازی سرنشینان خودرو را انجام و باهمکاری عوامل اورژانس 115 مصدومین را به مرکز درمانی منتقل کردند.

63131022.jpg

233217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر