نشست مدیر بیمه دی استان سمنان با اصحاب رسانه

مدیر بیمه دی استان سمنان در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: یکی از رسالت های اصلی بیمه دی اطلاع رسانی است و خبرنگاران نیز در این راستا صدای رسای ما و بیمه شدگان برای آگاهی بخشی و رفع موانع هستند.

نشست مدیر بیمه دی استان سمنان با اصحاب رسانه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، مهدی خواجه زاده  یکی از اهداف بیمه دی را ارائه بهترین خدمات عنوان کرد و گفت: شرکت بیمه دی همانند سایر بیمه ها، مجوز خود را از بیمه مرکزی اخذ کرده تا بتواند در زمینه بیمه های اموال و اشخاص فعالیت کند.

خواجه زاده، عمده قرارداد مگاپروژه ای بیمه دی در سطح کشور را قرارداد درمان تکمیلی خانواده های شهدا و ایثارگران عنوان کرد و گفت: این قرارداد با جمعیتی بالغ بر 2 میلیون 800 هزار بیمه شده در سطح کشور منعقد شده است.

خواجه زاده با اشاره به اقدامات بیمه دی در راستای خدمت رسانی به خانواده های شهدا و سایر بیمه گزاران محترم در سطح استان سمنان بیان کرد: به منظور ارائه خدمات بهتر و سریعتر، ارزیابان بیمه دی افزایش یافت تا سندها در کمترین زمان و طی 4 روز کاری ارزیابی و پرداختی ها انجام شود.

وی، انعقاد قرارداد با بیمارستان ها و مراکز درمانی سراسر کشور را از جمله اقدامات مهم و تاثیرگذار بیمه دی دانست و تصریح کرد در سطح کشور با بیش از 10300 مرکز درمانی و در استان سمنان بیش از 180 مرکز درمانی قرارداد داریم .

 شرکت بیمه دی در اقدامی کم سابقه در صنعت بیمه مدت زمان پرداخت خسارت‌ به مراکز درمانی را به کمتر از 2 ماه کاهش داده است به طوری که پرداخت تمام مطالبات مراکز درمانی تا اول خردادماه انجام شده است و مطالبات مربوط به پزشکان پایش، شرکت‌های خدمات بالینی در منزل و بیمارستان‌های دولتی نیز تا اول تیرماه امسال پرداخت شده است. اسناد مستقیم تایید حواله شده جامعه هدف ایثارگر تا 15/05/1403 پرداخت گردید.

مدیر شرکت بیمه دی استان سمنان، قراردادهای مهمِ این شرکت با ارگان های مختلف در سطح استان را برشمرد و عنوان کرد: بزرگترین قرارداد ما با بنیاد شهید و امورایثارگران ، دانشگاه آزاد اسلامی ، شرکت تولیدی صدر رزین خاور، شرکت نام آوران نصر ،  فرآوری کانساران کویر شرق ، تولیدی سیم و کابل دامغان ، توسعه معادن و صنایع معدنی بلور کویر و ...اشاره کرد.

مدیر شرکت بیمه دی استان سمنان یادآور شد: علاوه بر موارد یاد شده، ادارات و شرکت های متعددی نیز خدمات بیمه دی را دریافت می کنند.

خواجه زاده با بیان اینکه بیمه دی در استان سمنان  2 شعبه اصلی دارد، افزود: 25 نماینده و کارگزار در سطح استان با نام بیمه تجاری دی خدمات ارائه می کنند.

وی به دو اقدام ویژه ی بیمه دی در استان سمنان اشاره کرد و گفت: بحث پایش و پیشگیری برای خانواده های شهدا بیمه شده یکی از این اقدامات بود که به کمک بنیاد شهید و امور ایثارگران استان رقم خورد.

وی دیگر اقدام ویژه بیمه دی را دیدار و گفتگو با خانواده های شهدا و ایثارگران در راستای رفع مشکلات عنوان کرد و گفت: به صورت ماهانه با 10 نفر از خانواده های شهدا و ایثارگر و سایر بیمه گزاران به طور مستمر دیدار داریم تا از مشکلات آنها مطلع شده ومرتفع سازیم

پاسخگویی به بیمه شدگان ،بیمه گزاران ،ذینفعان و زیان دیدگان محترم از طریق سر شماره 1671 و در روزهای چهارشنبه ساعت 10 الی 12 کلیه مدیران استانی ، ستادی ، معاونین و مدیرعامل محترم به صورت بر خط پاسخگو خواهند بود.

خواجه زاده بیان کرد فروش 17 هزار میلیارد تومان در سال 1402 که موفق به کسب رتبه چهارم در بین شرکت های بیمه خصوصی شده و در مقایسه با سال 1401 رشد 78 درصدی بوده است وسود شرکت در سال 1401 ، 320 میلیارد تومان بود که در سال 1402 به رقم بیش از 800 میلیارد تومان رسید. یعنی 2٫6 برابر افزایش سود داشتیم که این مهم به وسیله مدیریت هزینه ها و انتخاب پرتفوی با کیفیت و کنترل ریسک محقق شده است، و همچنین پیش بینی می کنیم امسال نیز نسبت به سال گذشته افزایش 2 الی 3 برابری در شاخص سودآوری را شاهد باشیم. همچنین سهام شرکت در سال 1402 نسبت به سال قبل 109 درصد رشد داشته است .

نشست مدیر بیمه دی استان سمنان با اصحاب رسانه

خواجه زاده در تشریح این اقدام بیان داشت: این بیمه شدگان بصورت دوره ای چکاپ شده و با انجام آزمایشات و اطلاع رسانی به موقع از وضعیت آنها، زمینه پیشگیری را فراهم می سازیم.

وی به اقدامات غیر درمانی برای بیمه شدگان توسط شرکت بیمه دی استان اشاره کرد و گفت: بیمه نامه اقساطی خودرو که بصورت کسر از حقوق برای تمامی حقوق بگیران بنیاد شهید اعم از جانبازان و خانواده های معظم شهدا را فراهم ساختیم.

خواجه زاده با اشاره به 2 طرح جدید در شرکت بیمه دی بیان کرد: یکی بیمه بدنه پیمایشی که بر اساس کیلومتر ماشین حق بیمه دریافت می شود و دیگری نیز خدمات درمان تکمیلی بیمه دی که زبانزد است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر