ارزیابی مثبت سرهنگ جمالی از ارتقای فرهنگ ترافیکی و توجه به مقوله انضباط اجتماعی در جزیره کیش

سرهنگ جمالی با اشاره به اجرای سی و پنج طرح در حوزه ترافیک ، کاهش چشمگیر تصادفات در جزیره کیش را مثبت و امیدوار کننده ارزیابی کرد و گفت : با اجرا و ارتقای فرهنگ ترافیکی و توجه به مقوله انضباط اجتماعی خوشبختانه از ابتدای سال تاکنون تصادفات منجر به فوت کاهش هشتاد و هشت درصدی داشته است .

ارزیابی مثبت سرهنگ جمالی از ارتقای فرهنگ ترافیکی  و توجه به مقوله انضباط اجتماعی در جزیره کیش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، به مناسبت گرامیداشت  و تجلیل روز خبرنگار نشست خبری فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل سالن همایش های بین المللی کیش برگزار شد سرهنگ علی اصغر جمالی، مطالبه گری عمومی را وظیفه ذاتی رسانه‌ها برشمرد و گفت: نقش باز دارنده رسانه‌ها در کاهش ارتکاب جرم و تشکیل پرونده‌ها ستودنی است.

سرهنگ جمالی با اشاره به اجرای سی و پنج طرح در حوزه ترافیک ، انضباط اجتماعی و ارتقای فرهنگ ترافیکی و وضعیت تصادفات در جزیره کیش را اینگونه تشریح کرد و افزود: صد و یک هزار خودرو و موتور شارژی متخلف اعمال قانون شدند و خوشبختانه از ابتدای سال تصادفات منجر به فوت کاهش هشتاد و هشت درصدی داشته اند.

سرهنگ جمالی همچنین تصریح کرد: در این مدت دو هزار و سیصد موتورشارژی و هفتصد و هفتاد خودرو نیز توقیف شدند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در ادامه به دیگر فعالیت ها و عملکرد پلیس کیش اشاره نمود و گفت: ارائه نود وهفت خدمت در حوزه اتباع، دو هزار و ششصد خدمت در حوزه اصناف، چهار هزار و هشتصد خدمت در حوزه پلیس آگاهی، بیست هزار خدمت پلیس آگاهی و سامانه پلیسی، مراجعه حضوری چهار هزار و سیصد و سی نفر به کلانتری ها، ارائه پنج هزار و پانصد خدمت پلیس راهور و تشکیل پانصد و هفتاد پرونده مشاوره و مددکاری از دیگر حوزه‌های عملکرد پلیس کیش از ابتدای سال بود.

او با تاکید بر اینکه برای حل مشکلات و معضلات فرهنگی، اجتماعی و نقش رعایت وظایف قانونی دستگاه‌های متولی الزامی است، افزود: بخشی از فرهنگ سازی در حوزه اجتماعی به ویژه بیان توفیقات و یا کم کاری‌های دستگاه‌ها بر عهده رسانه‌ها است.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش، گفت: از ابتدای امسال هشتاد و نه طرح در کیش اجرا شده و از این تعداد بیست و پنج طرح در حوزه سرقت که هشت گروه از سارقان متلاشی و صدوشصت و یک نفر نیز دستگیر شدند.

سرهنگ جمالی گفت: امسال شاهد کاهش سیزده درصدی وقوع سرقت نسبت به پارسال در کیش هستیم.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش، افزود: پلیس از ابتدای امسال پنجاه درصد سرقت ها را شناسایی و کشف و اموال سرقتی هم به مالباختگان برگشت داده شد.

سرهنگ جمالی افزود: امسال تمرکز طرح‌های مبارزه با مواد مخدر در کیش بود و در این حوزه پنجاه و شش طرح اجرایی و دویست و شصت و شش نفر قاچاقچی و معتاد متجاهر دستگیر شدند.

او گفت: آمار کشف مواد مخدر امسال نسبت به پارسال رشد دو برابری داشته است.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش، گفت: از ابتدای سال تاکنون با کاهش سی و هفت درصدی پرونده‌های کلاهبرداری و جعل روبرو بودیم و در این مدت پنجاه مجرم هم به دستگاه قضایی معرفی شدند.

سرهنگ جمالی گفت: صد و چهل و یک پرونده فضای مجازی در این مدت تشکیل و نود و هشت درصد پرونده با مبلغ پنجاه و پنج میلیارد ریال کشف و به مالباخته برگشت داده شد.

او افزود: سیصد و سی و یک متهم دستگیر، برخورد صددرصدی با قاچاقچیان، توقیف نود و چهار هزار لیتر سوخت، هشت هزار و سیصد کیلوگرم فراورده‌های شیلاتی، توقیف سی و پنج لنج و شناور و سی هزار متر تور غیرقانونی، از ابتدای امسال انجام شده است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر