غیبت عجیب حسینی در مراسم بهترین‌های لیگ

کاپیتان باتجربه استقلال به مراسم برترین‌های لیگ بیست و سوم دعوت نشده است.

غیبت عجیب حسینی در مراسم بهترین‌های لیگ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مراسم انتخاب برترین‌های لیگ برتر بیست و سوم فوتبال قرار است عصر روز یکشنبه (فردا) در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار شود. در این مراسم مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به معرفی برترین‌های فوتبال ایران در فصل گذشته خواهند پرداخت.

به گزارش ورزش سه، اتفاق عجیب درباره مراسم برترین‌ها به غیبت سیدحسین حسینی دروازه‌بان آبی پوشان برمی‌گردد. حسینی در فصل گذشته همچون حسین پورحمیدی گلر تراکتور 18 بار در طول مسابقات لیگ برتر دروازه‌اش را بسته نگه داشت و با توجه به اینکه در تعداد بازی‌های کمتری نسبت به پورحمیدی به میدان رفت، توانست عنوان برترین گلر مسابقات را از آن خود کند و خیلی‌ها او را صاحب دستکش طلای مسابقات فصل گذشته می‌دانند.

در چنین شرایطی اما طی اتفاقی عجیب مسئولان فدراسیون فوتبال سید حسین را به مراسم برترین‌ها دعوت نکردند تا مشخص شود قصد دارند دستکش طلای مسابقات را به گلر دیگری که احتمالاً پورحمیدی است اهدا کنند.

دعوت‌نامه همه کاندیداهای برترین‌های فصل گذشته برای آنها ارسال شده، اما به دست حسینی چنین دعوت‌نامه‌ای نیامده تا مشخص شود او غایب بزرگ مراسم فردا خواهد بود.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر