آیا سید عباس صالحی سکاندار بعدی وزارت ارشاد خواهد بود؟

با مشخص شدن نتیجه انتخابات و نزدیک شدن زمان تشکیل دولت جدید به ریاست مسعود پزشکیان گمانه زنی‌هایی درباره ترکیب کابینه و انتصاب وزرای مختلف به گوش می‌رسد.

آیا سید عباس صالحی سکاندار بعدی وزارت ارشاد خواهد بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با مشخص شدن نتیجه انتخابات و نزدیک شدن زمان تشکیل دولت جدید به ریاست مسعود پزشکیان گمانه زنی‌هایی درباره ترکیب کابینه و انتصاب وزرای مختلف به گوش می‌رسد. یکی از وزارتخانه‌های مهم برای هر دولتی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که برای تصدی ریاست آن نام چند گزینه احتمالی مطرح شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس صالحی، حسین انتظامی، احمد مسجدجامعی و حجت الله ایوبی گزینه‌هایی بودند که پیش از این نام آن‌ها به عنوان سکان دار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح شده بود. همچنین بر اساس رفتار انتخاباتی مسعود پزشکیان در مناظرات، که دولتش را دولت ملی می‌نامید؛ دولت چهاردهم برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سراغ کابینه دولت سیزدهم هم رفت که از کابینه مورد اشاره، نام‌های سید محمد هاشمی و عزت الله ضرغامی برای تصدی این پست عنوان شدند.

در هفته‌های گذشته نیز نام سید مجتبی حسینی به عنوان گزینه محتمل آتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به گوش می‌رسید؛ با این حال شنیده‌های خبرنگار مهر حاکی از این است که صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوازدهم در دولت چهاردهم نیز عهده دار مسئولیت این وزارتخانه خواهد بود.

245245

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر