پرداخت ۱۵ هزار میلیارد تومان از طلب گندمکاران گلستانی

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان گفت: تا کنون بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از بهای گندم خریداری شده در استان به حساب کشاورزان واریز شده است.

پرداخت 15 هزار میلیارد تومان از طلب گندمکاران گلستانی

به گزارش خبرآنلاین به نقل از تسنیم روح‌اله مهری اظهار داشت: امسال یکی از سال‌های خیلی خوب در تولید گندم را پشت سرگذاشتیم و به توجه به بارش‌های مناسب در فصل زراعی گذشته و همچنین مدیریت بهینه مزارع از سوی کشاورزان، پیش بینی می‌شود امسال حدود یک میلیون و 200 هزار تن گندم در استان تولید شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان گفت: از آغاز برداشت محصول تا کنون در استان حدود یک میلیون و 110 هزار تن محصول به صورت تضمینی خریداری شده است.

وی بهای گندم خریداری شده از کشاورزان گلستانی را بالغ بر 19 هزار و 500 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: در سه نوبت پرداخت مطالبات گندمکاران در استان تا کنون بیش از 15 هزار و 500 میلیارد تومان از پول گندم به حساب کشاورزان واریز شده است.

مهری ادامه داد: کشاورزانی که از یکم خرداد تا 23 خرداد گندم خود را به دولت تحویل دادند، بهای گندم را به طور کامل دریافت کردند. به کشاورزانی که از 24 خرداد تا 2 تیرماه محصول خود را به مراکز دولتی تحویل دادند 50 درصد بهای گندم پرداخت شد.

وی همچنین اعلام کرد: کشاورزانی هم که از 3 تیرماه تا 7 مرداد گندم خود را به مراکز دولتی فروخته‌اند حدود 30 درصد پول گندم را دریافت کرده‌اند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خاطرنشان کرد: چنانچه کشاورزی محصول گندم خود را در بازه‌های زمانی اعلام شده به مراکز خرید دولتی تحویل داده اما بهای گندم را متناسب با پرداختی‌های اعلام شده دریافت نکرده است، هرچه سریع‌تر به مراکز خرید مراجعه کند و پیگیر ثبت محموله خود در سامانه باشد و برگه سند مربوط به کشاورز را دریافت کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر