آقای علم الهدی! شما که در زمان جنگ ۳۶ ساله بودید آیا یک گلوله شلیک کردید که امروز از هزینه دادن در جنگ می گویید؟ /آیا یک بار لباس رزم پوشیدید؟

عصر ایران خطاب به امام جمعه مشهد نوشت: کسی که در روزگار سخت مردم ایران حاضر به هزینه دادن نشد، قاعدتاً نمی تواند مردم ایران را به روزگار سخت دیگری برای هزینه دادن دعوت کند.

آقای علم الهدی! شما که در زمان جنگ 36 ساله بودید آیا یک گلوله شلیک کردید که امروز از هزینه دادن در جنگ می گویید؟ /آیا یک بار لباس رزم پوشیدید؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عصر ایران در واکنش به اظهارات امروز سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد نوشت:

 جناب سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه این هفته مشهد گفته است: "می‌گویند خون‌خواهی (هنیه) هزینه دارد، مگر هشت سال دفاع مقدس هزینه نداشت؟"

انشاءالله که نه تنها انتقام خون هنیه گرفته می شود بلکه اسرائیل نیز محو خواهد شد ولی حالا که آقای علم الهدی، از هزینه دادن  سخن می گوید و می پرسد مگر 8 سال دفاع مقدس هزینه نداشته است؟ ما نیز از ایشان می پرسیم: آیا خود شما در آن 8 سال، هزینه ای داده اید؟! آیا در آن 8 سال، یک بار لباس رزم پوشیدید و سلاح به دست گرفتید و در کنار بقیه رزمندگان برای دفاع از دین و میهن جنگیدید و یک گلوله شلیک کردید؟!



آقای علم الهدی!

روزی که دشمن متجاوز به خاک ایران حمله کرد، شما 36 سال داشتید و هم سن و سالان شما، در جبهه ها می جنگیدند و مجروح و اسیر و شهید  می شدند و به تعبیر شما هزینه می دادند. شما که در آن دوره سنی می توانستید به جبهه بروید و هزینه بدهید، آیا رفتید و هزینه دادید و هزینه دادن همرزمان تان را با دست ها و پاها و سرهای قطع شده و پیکرهای متلاشی شده و فرزندان یتیم شده دیدید که حالا به راحتی پشت تریبون برای مردم از هزینه دادن در جنگ می گویید؟!

فکر کرده اید در جنگ نیز همانند نماز جمعه تفنگی را به صورت نمادین دست می گیرند و همه چیز در امن و امان و آرامش هست؟

کاش این حرف را امثال سعید جلیلی یا محمدباقر قالیباف می گفتند که در آن 8 سال آتش و خون، آنقدر شجاعت و غیرت داشتند که از زندگی شان بگذرند و به میدان جنگ بروند نه کسی که جنگ را روزها در روزنامه می خواند و شب ها در تلویزیون می دید.

کسی که در روزگار سخت مردم ایران حاضر به هزینه دادن نشد، قاعدتاً نمی تواند مردم ایران را به روزگار سخت دیگری برای هزینه دادن دعوت کند.

2727

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر