عکس؛ آماری از مودریچ که کمتر کسی می‌داند!

لوکا مودریچ در حال حاضر تبدیل به پر افتخار ترین بازیکن تاریخ باشگاه رئال مادرید شده است و توانسته است که نام خود را در تاریخ این باشگاه ثبت کند.

عکس؛ آماری از مودریچ که کمتر کسی می‌داند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مودریچ در 38 سالگی با فتح سوپرجام اروپا 2024، به تعداد 27 جام رسید و تبدیل به پر جام ترین بازیکن تاریخ باشگاه رئال مادرید شد. نکته جالب توجه این جا است که لوکا مودریچ تا پیش از پیوستن به رئال مادرید حتی یک جام هم در کارنامه حرفه ای خود نداشت اما حالا در رئال مادرید با به دست آوردن 27 جام تبدیل به پر افتخار ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید شده است.

عکس؛ آماری از مودریچ که کمتر کسی می‌داند!

مودریچ بین سال های 2008 تا 2012 بازیکن تاتنهام بود و در آن سال ها بازیکن توانمند و با استعدادی بود اما در فتح جام ها ناکام بود. در نهایت در تابستان 2012، لوکا مودریچ در حالی که 27 سال سن داشت به رئال مادرید پیوست. مودریچ در 27 سالگی بدون جام بود. این در حالی است که خیلی از بازیکن ها دیگر در 27 سالگی به اواخر دوران حرفه ای خود نزدیک می شوند. مودریچ تازه از آن سن شروع کرد و حالا در 38 سالگی پر افتخار ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید است و همچنان می تواند تعداد جام های خود را افزایش بدهد.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان