ربیعی: راه برون رفت و حرکت به سوی ایرانی پیشرفته را باید در درون جامعه‌ای راضی و بااعتماد جست / نتایج کودتای ۲۸ مرداد چه بود؟

ربیعی نوشت: با وجود تمام موانع و مشکلاتی که سبب کندی حرکت در مسیر رشد، توسعه اقتصادی گردیده، راه برون رفت و حرکت به سوی ایرانی پیشرفته را باید در درون جامعه‌ای راضی و بااعتماد جست؛ در استقرار دولتی خردمند، عادل و متعادل، در بین مردمی امیدوار به آینده و در گفتگوی همدلانه میان نخبگان جامعه.

ربیعی: راه برون رفت و حرکت به سوی ایرانی پیشرفته را باید در درون جامعه‌ای راضی و بااعتماد جست / نتایج کودتای 28 مرداد چه بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی ربیعی، فعال رسانه‌ای، با انتشار یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس، به کودتای 28 مرداد اشاره کرده و نوشته است:

کودتای شوم و تلخ 28 مرداد را ترکیب دولتی محبوب اما متزلزل، اختلاف نخبگان و گروههای مرجع وقت و هم چنین عدم گفتگو با مردم و در جریان قرار نگرفتن جامعه و ناامیدی مردم رقم زد که حاصل شوم آن به تاراج رفتن منابع، از دست رفتن دستاوردهای بزرگ تاریخی به ویژه مشروطه، سیطره و دخالت فزاینده بیگانگان در امور داخلی کشور شد.

من معتقدم که با وجود تمام موانع و مشکلاتی که سبب کندی حرکت در مسیر رشد، توسعه اقتصادی گردیده، راه برون رفت و حرکت به سوی ایرانی پیشرفته را باید در درون جامعه‌ای راضی و بااعتماد جست؛ در استقرار دولتی خردمند، عادل و متعادل، در بین مردمی امیدوار به آینده و در گفتگوی همدلانه میان نخبگان جامعه.

ربیعی: راه برون رفت و حرکت به سوی ایرانی پیشرفته را باید در درون جامعه‌ای راضی و بااعتماد جست / نتایج کودتای 28 مرداد چه بود؟

29219 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان