اکران فیلم پست فروشی با حضور هنرپیشه‌ها!/ وقتی غیرمتخصص‌ها در تنیس پست می‌گیرند

بذل و بخشش پست به افراد بی ربط و بدون تخصص در تنیس کماکان ادامه دارد.

اکران فیلم پست فروشی با حضور هنرپیشه‌ها!/ وقتی غیرمتخصص‌ها در تنیس پست می‌گیرند

سپهر ستاری؛ فدراسیون تنیس مدتهاست بدل به حیات خلوت عده ای خاص و بی ربط شده که هیچ سررشته ای از این ورزش تخصصی و مهیج ندارند و با حاتم بخشی آقای رئیس و مشاورانش در این فدراسیون پست می گیرند. اتفاقی که ظاهرا بدل به یک رویه در این فدراسیون شده و هر چه فرد مورد نظر بی ربط تر و دورتر از این رشته باشد، بیشتر امکان جذب و حضور در این فدراسیون را دارد!

فدراسیون در ادامه بذل و بخشش پست به افراد بی ربط و بدون تخصص میلاد کی مرام هنرپیشه سینما و تلویزیون را به عنوان سرپرست کمیته تنیس ساحلی انتخاب کرد تا کماکان در این فدراسیون شاهد افراد بی ربط باشیم. بعد از حضور محمدرضا گلزار دیگر هنرپیشه سینما و تلویزیون در کمیته پدل و مدیر تیم های ملی، این دومین حضور یک هنرپیشه در این فدراسیون است. البته فدراسیون تنیس پیشتر پا را فراتر گذاشته و حتی امیر جدیدی دیگر هنرپیشه سینما و تلویزیون را برای حضور در اردوها دعوت کرده بود که البته جدیدی پاسخ منفی داد. ظاهرا آش آنقدر شور بود که خود هنرپیشه حضور در اردو را به صلاح ندانسته بود!

در همه جای دنیا استفاده از پتانسیل و شهرت سلبریتی ها در عرصه ورزش و البته تبلیغات سکه رایجی دارد و همه رشته ها و البته برندهای تجاری و کمپانی ها می کوشند از پتانسیل محبوبیت و شهرت این افراد استفاده کرده و خود را مطرح کنند. در این مسیر سلبریتی در بهترین حالت به عنوان سفیر آن مجموعه معرفی می شوند تا به نوعی این حس القا شود که سلبریتی فوق جزوی از آن مجموعه است اما در فدراسیون تنیس همه معادلات را بر هم زده و رسما به سلبریتی های بی ربط پست اعطا می کند. تصمیمی عجیب که اگر آن را به پست فروشی ربط ندهیم، در خوشبینانه ترین حالت می توان آن را حاتم بخشی دانست.

مشخص نیست که این هنرپیشه ها که در حیطه خود نیز افراد درجه اولی نیستند، چه کمکی می توانند به تنیس کنند و چه تخصص و توانایی دارند که در اختیار تنیس قرار دهند. شاید هم برای پست بخشی به این افراد مثلا به شناسنامه آنها نگاه شده چرا که میلاد کی مرام متولد انزلی است و احتمالا چون انزلی ساحل داشته، تشخیص داده اند که او می تواند سرپرست کمیته ساحلی باشد!

با ادامه این روند در فدراسیون تنیس و حضور پرتعداد هنرپیشه ها و علاقه آنها به این رشته حتی می توان شعبه از فدراسیون تنیس را در خانه سینما دایر کرد تا هنرپیشه ها برای حضور در تنیس و احتمالا دریافت پست نیاز به طی مسافت تا مجموعه انقلاب و دفتر فدراسیون تنیس نداشته باشند!

دلیل درجا زدن رشته تنیس و رفت و آمد آسانسوری در رقابتهای دیویس کاپ را باید در همین مسائل دید. فدراسیونی که جولانگاه بدون تخصص ها شده و بدیهی است که با حضور غیرمتخصص ها به هیچ موفقیتی نمی رسد.

253 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان