یک متخصص از دلیل عجیب افزایش بیماری قلبی گفت

جدیدترین یافته های تشخیصی،پیشگیری و درمانی در زمینه قلب و عروق و نیز نقش هوش مصنوعی در درمان بیماری های قلبی به متخصصان این رشته ارایه خواهد شد.

یک متخصص از دلیل عجیب افزایش بیماری قلبی گفت

به گزارش خبرآنلاین، رییس «بیست و چهارمین کنگره تازه های قلب و عروق» گفت: این کنگره  با هدف ارایه جدیدترین یافته های تشخیصی، پیشگیری و درمانی در زمینه قلب و عروق و نیز نقش هوش مصنوعی در درمان بیماری های قلبی با حضور بیش از پنج هزار شرکت کننده از داخل و خارج کشور از آمریکای شمالی، آلمان، ایتالیا و ترکیه 27 تا 30 شهریورماه امسال در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

مسعود قاسمی با اعلام این خبر افزود: هدف از برگزاری این کنگره ، بررسی آخرین دستاوردها، دستورالعمل ها (گایدلاین ها) و تحقیقات در گرایش های مختلف قلبی – عروقی  در حوزه تشخیصی ، پیشگیری و درمانی به  همراه ارایه روش های  نوین درمان و استفاده از تکنولوژی های جدید از جمله هوش مصنوعی است. همچنین این کنگره محلی است به منظور توسعه شبکه ارتباطی بین محققان رشته های مختلف قلبی – عروقی  و نیز اشتراک و تبادل نظریه و تجربه های علمی میان استادان و پزشکان  این رشته.

تغییرات اقلیمی جهانی یکی از عوامل افزایش بیماری‌های  قلبی – عروقی در جهان به شمار می رود.

مسعود اسلامی دبیر علمی بیست و چهارمین کنگره تازه های قلب و عروق نیز اظهار داشت: با توجه به پیشرفت های انجام شده در درمان  بیماری های قلبی – عروقی  از یک سو و از سوی دیگر چالش های ایجاد شده در این حوزه طی سال های اخیر نیاز به  اشتراک و تبادل اطلاعات بین پزشکان  بیش تر از پیش احساس می شود.

وی با اشاره به اینکه تغییرات اقلیمی جهانی یکی از عوامل افزایش بیماری‌های  قلبی – عروقی در جهان به شمار می رود بر لزوم تشخیص زودهنگام بیماری‌های قلبی به ویژه در زنان اشاره کرد. 

اسلامی همچنین بر لزوم توجه و تمرکز بر بالا بودن چربی خون، چاقی و عوارض قلبی- عروقی تاکید کرد و افزود: از آنجا که تشخیص زود هنگام و تمرکز بر کاهش عوامل خطرساز مرتبط با بیماری قلبی – عروقی  یکی از اصلی ترین  مباحث  کنترل  این بیماری  ها به شمار می رود در این کنگره تلاش شده است تا  با تاکید بر این موضوعات  و تعامل علوم مختلف در به روزرسانی و ارتقای دانش پزشکان ، متخصصان و صاحب نظران اقدام شود . 

مسعود قاسمی رییس بیست و چهارمین کنگره تازه های قلب و عروق معرفی محصولات دارویی جدید  و نیز ارایه آخرین فن آوری ها و تجهیزات پزشکی را که در جهت تسریع و بهبودی بیماران نقش موثری دارند به عنوان دیگر اهداف برپایی این کنگره چهار روزه نام برد.

مژده مزیدی دبیر اجرایی این کنگره نیز گفت: در این کنگره  آخرین تحقیقات ، ایده ها و روش های نوآورانه به متخصصان قلب و عروق ، فوق تخصص قلب ، فلوشیپ اینترونشنال ، بیهوشی قلب ، جراحان قلب ، فوق تخصص، اکوکاردیوگرافی ، متخصصان الکتروفیوزیولوژی ، رزیدنت ها و فلوشیپ های قلب و عروق و پرستاران ویژه قلب ارایه خواهد شد و این کنگره دارای بالاترین امتیاز بازآموزی برای پزشکان و پرستاران است.

233233

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان