درخواست محمدی از فعالین اقتصادی جزیره برای پر کردن ظرفیت پروازهای خارجی کیش

مدیرعامل شرکت توسعه ومدیریت بنادر وفرودگاههای کیش در مراسم راه اندازی ترمینال جدید پروازهای خارجی کیش گفت : جذب ایرلاین های خارجی کار دشواری است اما از آن مهمتر حفظ این پروازها است که دراین زمینه فعالان اقتصادی و شهروندان جزیره کیش با استفاده از این خطوط پروازی برای سفرها وپرکردن ظرفیت هوایی این خطوط، می توانند به ماندگاری ، ادامه فعالیت و همچنین ...

درخواست محمدی از فعالین اقتصادی جزیره برای پر کردن ظرفیت پروازهای خارجی کیش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش، عزت الله محمدی مدیرعامل شرکت توسعه ومدیریت بنادر وفرودگاههای کیش در بازدید از روند وضعیت آماده سازی ترمینال پروازهای خارجی برای ورود به فاز خدمات دهی از خدمات دهی همزمان به 8 پرواز دراین ترمینال جدید پروازهای خارجی جزیره خبرداد و گفت : در 6 ماهه دوم سال 2 شرکت هواپیمایی خارجی در ترمینال پروازهای خارجی کیش حضور می بایند که این موضوع پس از دریافت تاییدیه های تجهیزاتی و استانداردها ممکن شد.

عزت الله محمدی افزود: آماده سازی ترمینال پروازهای خروجی در مدت 15 روز انجام شد و طبق برنامه ریزی ها و با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با ایجاد این زیرساخت ها، در گام اول با کشورهای همسایه جهت برقراری پروازها رایزنی کردیم و پس از آن با مبادی دیگری نیز وارد مذاکره شده ایم که بزودی اطلاعات مربوط به این پروازها اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: جذب ایرلاین های خارجی کار دشواری است اما از آن مهمتر حفظ این پروازها است که دراین زمینه فعالان اقتصادی و شهروندان جزیره کیش با استفاده از این خطوط پروازی برای سفرها وپرکردن ظرفیت هوایی این خطوط، می توانند به ماندگاری ، ادامه فعالیت و همچنین افزایش پروازهای این ایرلاین ها به کیش، کمک کنند.

محمدی همچنین از راه اندازی کارگوی پروازی به واسطه برقراری پرواز فلای دبی خبرداد که تمهیدات مناسبی برای این موضوع نیز پیش بینی شده است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان