اظهار نظر جدید وزیر کشور از امنیت زائران اربعین / امسال عبور و مرور روان است

مومنی با بیان اینکه امنیت در ایران و عراق برای زائران اربعین حسینی برقرار است، گفت: با تلاش و زحماتی که نیروهای انتظامی و امنیتی و همچنین همکاری طرف عراقی، امنیت در ایران و عراق برای زائران فراهم است.

اظهار نظر جدید وزیر کشور از امنیت زائران اربعین / امسال عبور و مرور روان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از مرز شلمچه، «اسکندر مومنی» شامگاه (جمعه 2 شهریورماه) در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خوشبختانه زیرساخت ها نسبت به سال های قبل در مرزهای هشت گانه کشور بهتر شده است، فاوت نیز بسیار محسوس است.

وزیر کشور با بیان اینکه همه دستگاه ها پای کار و در حال خدمت رسانی به زائران حسینی هستند، افزود: به رغم گرمای بیش از حد هوا استقبال بسیارخوبی از سوی زائران اربعین حسینی از بزرگترین کنگره جهان اسلام شده است.

وی تصریح کرد: شور و شوق حسینی بین زائران و خدمت گزاران موج می زند و گرمای هوا هم مانع این حرکت عظیم نشد.

مومنی گفت: شرایط پارکینگ ها، مواکب، زیرساخت ها و خدمات رسانی در مرز شلمچه و دیگر مرزها مطلوب است و این مهم تسهیل‌گر تردد زوار شده است.

وی به خروج آسان زائران از مرزهای کشور اشاره کرد و ابراز داشت: با تمهیدات صورت گرفته خروج زائران از مرزها به راحتی در حال انجام است و ایست‌گاهی زائران در گیت هادر کمترین زمان ممکن انجام می شود.

وزیر کشور، ادامه داد: با تمهیداتی که پلیس راه و راهنمایی و رانندگی و نیروهای امنیتی اندیشیده اند ترافیک در مرزهای هشت گانه کشور نسبت به سال های گذشته بهبود یافته است.

وی با قدردانی از تلاش های شبانه روزی همه نیروهای انتظامی و امنیتی در جهت تردد راحت زائران حسینی، تاکید کرد: با تلاش و زحماتی که نیروهای انتظامی و امنیتی و همچنین همکاری طرف عراقی، امنیت در ایران و عراق برای زائران فراهم است.

مومنی، گفت: همکاری زائران اربعین حسینی در ایجاد امنیت و کاهش ترافیک و همچنین تردد آسان آنها باعث شده امسال عبور و مرور بسیار روان و بدون مشکل باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان