جمع و تفریق عجیب مومن نسب با هشتگ وفاق میلی و تصویر افطاری قالیباف/ ادعای دبیر ستاد امر به معروف تهران: مجموع نارضایتی‌ها به نام رهبری فاکتور شد!

دبیر ستاد امر به معروف استان تهران در فضای مجازی با هشتگ «وفاق میلی» نوشت: پزشکیان با معرفی این وزرا، رأی‌دهندگان به خودش را سرخورده کرد.

جمع و تفریق عجیب مومن نسب با هشتگ وفاق میلی و تصویر افطاری قالیباف/ ادعای دبیر ستاد امر به معروف تهران: مجموع نارضایتی‌ها به نام رهبری فاکتور شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روح‌الله مومن‌نسب دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران، در نوشته‌ای که در فضای مجازی منتشر کرد، با اشاره به رای اعتماد مجلس به وزرای دولت چهاردهم مدعی شد «مجموع نارضایتی‌ها «به نام رهبری» فاکتور شد». او این نوشته را با تصویری از جلسه افطاری محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در فروردین 1402 با غلامعلی حداد عادل، علی لاریجانی و علی‌اکبر ناطق نوری، روسای پیشین مجلس شورای اسلامی منتشر کرده است.

او در این پست نوشته است:

«حاصل وفاق ملی تا این‌جا: پزشکیان با معرفی این وزرا، رأی‌دهندگان به خودش را سرخورده کرد(27٪)مجلس انقلابی با رأی دادن به وزرای غیرانقلابی، رأی‌ندهندگان به پزشکیان را عصبانی کرد(22٪)گزارۀ «همه‌شون با هم‌ند» هم که باعث شد 51٪ رأی ندهند، مهر تأیید خورد…مجموع نارضایتی‌ها هم «به نام رهبری» فاکتور شد!»

جمع و تفریق عجیب مومن نسب با هشتگ «وفاق میلی» و تصویر افطاری قالیباف/ ادعای دبیر ستاد امر به معروف تهران: مجموع نارضایتی‌ها به نام رهبری فاکتور شد!

2929

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان