بازدید مدیرعامل هلال احمر خوزستان از مواکب اندیمشک

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان از مواکب اربعین حسینی شهرستان اندیمشک مستقر در مقبره شهدای گمنام بازدید کرد.

بازدید مدیرعامل هلال احمر خوزستان از مواکب اندیمشک

احمد میردریکوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین در اندیمشک اظهار کرد: با قرار گرفتن شهرستان اندیمشک در آغاز مسیر دلدادگی امام حسین (ع) هرساله در مقبرهٔ گلگون شهدای گمنام مواکب مردمی، طلاب و شهدای دانشجو و ادارات و خیرین شهر جهت رفاه حال زائرین و ارائه خدمات با تهیهٔ نوشیدنی و خوراک غذایی تازه به زائرین در ثواب شرکت زوار حسینی در پیاده روی اربعین و زیارت حرم عشاق سهیم می شوند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک افزود: به همین منظور وحید شعبانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با هیئت همراه ضمن بازدید از ارائه خدمات مواکب اندیمشک، آنها را به عضویت در نهاد بشردوست هلال احمر دعوت کرد.
وی تصریح کرد: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با حضور در جمع موکب‌داران از سنت حسنه این امر که در پایانش پاداش وافر الهی را در پیش دارد صحبت کرده و خادمان مسیر عاشقی اباعبدالله را زائرین همیشگی خوانده چرا که خالصانه و بدون توجه به شدت گرمای هوا و خستگی جسمی با عشق به امام حسین(ع) و اهل بیتش به زوار اربعین حسینی خدمت رسانی می‌کنند.

میردریکوند خاطرنشان کرد: وی در پایان با اشتراک حس و هدف موکب داران با بشردوستان هلال احمر از آن خستگی ناپذیران مسیر خدمت به زوار دعوت نموده تا با عضویت در هلال احمر هم قدم با مهرورزان در جهت صلح و امر خیر روندی پیشرفته تر داشته باشند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان