پذیرش هنرجو در رشته‌ انیمیشن و سینما در هنرستان‌ هنرهای زیبای خرم‌آباد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از پذیرش هنرجو در رشته‌های انیمیشن و سینما در هنرستان‌های هنرهای زیبای خرم‎آباد خبر داد.

پذیرش هنرجو در رشته‌ انیمیشن و سینما در هنرستان‌ هنرهای زیبای خرم‌آباد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،اعظم روانشاد در جلسه با هنرستان‎های هنرهای زیبای استان که جهت هماهنگی سال تحصیلی جدید در سالن جلسات شهید حیدریان این اداره کل برگزار شد، از وجود سه هنرستان هنرهای زیبا در استان خبر داد و با بیان اینکه این مراکز آموزشی در خرم‎آباد و بروجرد مستقر هستند، اظهار کرد: هم‎اکنون یک هنرستان ویژه پسران در بروجرد و دو هنرستان دختران و پسران در خرم‎آباد در زمینه آموزش هنر فعال هستند و در حال حاضر نیز ثبت نام برای سال تحصیلی جدید تا اول مهرماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک بودن آغاز فصل تحصیلی جدید تمهیدات لازم جهت ارتقای کیفی سطح آموزشی آن‎ها اندیشیده شود تا با کمترین مشکلات، شاهد شکوفایی هر چه بیشتر هنرجویان باشیم.

روانشاد با تاکید بر اهمیت آموزش هنرجویان تصریح کرد: انتظار داریم مهر امسال تحول بزرگی در آموزش این هنرستان‎ها داشته باشیم و محیطی بانشاط و خوب برای تدریس هنر فراهم شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به درخشش دانش‎آموزان این هنرستان‎ها در المپیاد هنر امسال استان اشاره کرد و گفت: امیدواریم در کنار آموزش هنرجویان، برگزاری جشنواره‎های هنری نیز مدنظر قرار گیرد تا پرورش را نیز در این مراکز آموزشی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه 3 رشته هنری گرافیک، موسیقی و نمایش در این هنرستان‎ها تدریس می‎شود از اضافه شدن دو رشته انیمیشن(پویایی) و سینما برای سال تحصیلی جدید به رشته‎ه ای هنرستان هنرهای زیبای پسران خرم‎آباد خبر داد و گفت: تمامی افراد علاقه مند به ادامه تحصیل در این رشته‎های تخصصی فرهنگی- هنری می‎توانند از این ظرفیت استفاده کرده و ادامه تحصیل دهند و هم‎اکنون نیز با استقبال خوب هنرجویان روبرو شده است.

به گفته روانشاد برای افزوده شدن رشته انیمیشن به هنرستان‎ هنرهای زیبای دختران خرم‎آباد نیز پیگیری‎های لازم به عمل آمده است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان