بدمینتون منطقه آزاد اروند نیازمند توجه بیشتر مسئولان است/ ضرورت استفاده از ظرفیت همسایگی با کویت و عراق

تاجیک گفت: استعدادهای بسیار خوبی در منطقه آزاد اروند (آبادان - خرمشهر) منطقه وجود دارد و نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

بدمینتون منطقه آزاد اروند نیازمند توجه بیشتر مسئولان است/ ضرورت استفاده از ظرفیت همسایگی با کویت و عراق

رومینا تاجیک امروز (دوشنبه 5 شهریورماه) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین در آبادان اظهار کرد: به دعوت هیأت بدمینتون منطقه آزاد اروند به شهر آبادان سفر کردم و در این سفر تمرینات حرفه‌ای بر اساس آخرین روش‌های روز جهان و همچنین کارگاه انتقال تجربه برگزار شد؛ برای اولین بار است که چنین رویداد بزرگی در این منطقه برگزاری می‌شود.

بازیکن تیم ملی بدمینتون ایران، افزود: شهر آبادان دومین شهر کشور بوده که بدمینتون در آن تشکیل شده و این شهر خواستگاه توسعه بدمینتون ایران است.

وی با اشاره به جامعه بدمینتون شهرهای آبادان و خرمشهر، توضیح داد: استعدادهای بسیار خوبی در این منطقه وجود دارد و نیازمند توجه ویژه مسئولان است تا آینده مطلوب ورزشی این عزیزان با سرعت بیشتری رقم بخورد.

تاجیک با اشاره به موقعیت جغرافیایی منطقه آزاد اروند عنوان کرد: با توجه به همسایگی شهر آبادان با کشورهای کویت و عراق، یک شرایط مطلوب برای دیپلماسی ورزشی و انجام همکاری‌های ورزشی بین‌المللی وجود دارد که ضرورت دارد به شکل مطلوب از آن استفاده شود.

وی تاکید کرد: از میزبانی شایسته مسئولان هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند و مردم مهمان نواز، خونگرم، با محبت و ورزش دوست این منطقه سپاسگزارم و حضورم در کنار این عزیزان برایم خاطره انگیز بود.

بازیکن تیم ملی بدمینتون ایران خاطرنشان کرد: به طور حتم با تلاش‌هایی که اکنون توسط مدیریت حرفه‌ای و دلسوز هیات بدمینتون منطقه آزاد اروند در حال انجام است، می‌توان به آینده درخشان ورزشکاران این منطقه امیدوار بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان