مهدی تاج: کمبود VAR؟ زیاد هم داریم!

مهدی تاج از اهالی فوتبال خواست کمک کنند فوتبال ایران با تجهیز ورزشگاه ها، استفاده از تکنولوژی کمک داور ویدیویی، حضور تماشاگران در ورزشگاه ها و رعایت قوانین حرفه ای تر شود.

مهدی تاج: کمبود VAR؟ زیاد هم داریم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جلسه آنلاین کارگروه ورزشگاه ها، با حضور مهدی تاج، مهدی محمد نبی، روسای هیات های فوتبال استان های حاضر در لیگ برتر، مدیران باشگاه های لیگ برتری و همچنین برخی اصحاب رسانه و سردبیران رسانه های ورزشی برگزار شد. 

مهدی تاج در پایان جلسه آنلاین کارگروه ورزشگاه ها تاکید کرد این جمله که کجای فوتبال ما درست است که حالا دنبال درست کردن ورزشگاه ها باشیم را من قبول ندارم. ما باید ورزشگاه ها را تجهیز کنیم. در حال انجام این کار هستیم و به زودی ورزشگاه ها با همکاری باشگاه ها و هیات های فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان در استان ها آماده بهره برداری می شود.

رییس فدراسیون فوتبال همچنین درباره سیستم کمک داور ویدیویی گفت: خوشبختانه در این زمینه هیچ کمبودی نداریم، آنقدر وی ای آر خریده ایم که می توانیم به تمام ورزشگاه های مورد استفاده در لیگ برتر وی ای آر بدهیم و تازه باز هم اضافه می آوریم و اگر کسی خواست می توانیم در اختیارش بگذاریم.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان