جزئیات تامین امنیت آسمان مناطق راهپیمایی اربعین در کشور

فرمانده نیروی پدافند هوایی با بیان اینکه همچون سال‌های گذشته در زمینه های مختلفی به ویژه بهداشت، درمان و امداد به زائران عزیز حسینی خدمت‌رسانی کردیم، گفت: در مناسبت هایی چون ایام اربعین حسینی(ع) پدافند هوایی ارتش اقدامات ویژه‌ای برای رصد و تامین امنیت آسمان کشور انجام داد.

جزئیات تامین امنیت آسمان مناطق راهپیمایی اربعین در کشور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد درباره وظیفه ذاتی این نیرو در رصد مداوم آسمان کشور و تامین امنیت مرزهای هوایی گفت: در همه مناسبت‌ها و مراسم‌ ملی و مذهبی به ویژه ایام اربعین حسینی(ع)، طرح‌های عملیاتی ویژه‌ای برای ایجاد امنیت هوایی پیش بینی و اجرا می شود.

بنابر روایت ایرنا، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: پدافند هوایی برای حفظ امنیت آسمان کشور و کنترل و برقراری امنیت ترددهای هوایی و به خصوص در مناطقی که اجتماعات در آن برگزار می‌شود، از امکانات و تجهیزات نوین و کاملا بومی بهره برداری می کند.

سرتیپ صباحی فرد با بیان اینکه همچون سال‌های گذشته، در بخش‌های مختلفی از جمله بهداشت و درمان و امداد به زائران عزیز خدمت‌رسانی کردیم، گفت: خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) یک رسالت و وظیفه دینی و فرهنگی است و در این ایام، پدافند هوایی ارتش تمهیدات ویژه‌ای برای رصد و تامین امنیت آسمان کشور به‌کار می‌گیرد تا این مراسم معنوی در آرامش و امنیت کامل برگزار شود.

29219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان