پسکوف: حمله به کورسک بی‌پاسخ نخواهد ماند

سخنگوی کرملین امروز (دوشنبه) گفت که روسیه به تهاجم اوکراین به کورسک پاسخ خواهد داد و موضوع مذاکرات آتش‌بس دیگر اهمیت خود را ازدست داده‌است.

پسکوف: حمله به کورسک بی‌پاسخ نخواهد ماند

به گزارش خبرآنلاین، دیمیتری پسکوف با اشاره به حمله کی یف به کورسک به خبرنگاران گفت، چنین اقدامات خصمانه ای بدون پاسخ مناسب نخواهند ماند و ما قطعا به آن پاسخ خواهیم داد.

سخنگوی کرملین، گزارش رسانه ها درباره مذاکرات آتش بس بین مسکو و کی یف را رد کرد و گفت: مذاکراتی در کار نیست. گزارش های زیادی درباره تماس های مختلف بین دو طرف در رسانه ها منتشر شده است اما همه آنها درست نیستند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری رویترز، وی توضیح داد که موضوع مذاکرات در حال حاضر تا حدی اهمیت خود را از دست داده است.

هزاران سرباز اوکراینی در 6 اوت (16 مرداد) در حمله ای غافلگیرانه به مرز روسیه یورش بردند. ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه گفت که هدف از این حمله، تقویت موضع کی یف در مذاکرات احتمالی و کاهش روند پیشروی های نیروهای روسی است.

پوتین همچنین گفت که نیروهایش «پاسخ ارزشمندی» به حمله به کورسک خواهند داد، هر چند که هنوز ماهیت این پاسخ علنی نشده است.

 از زمان آغاز حملات اوکراین به کورسک که پوتین آن را «اقدام تحریک آمیز بزرگ» خواند، بخش‌های غربی این کشور هدف حملات گسترده کی‌یف قرار گرفته و در مقابل روسیه نیز پیشروی‌های چشمگیری در دونتسک و جبهه‌های شرقی اوکراین داشته است.

اوکراین ادعا می‌کند که تاکنون یک هزار و 263 کیلومتر مربع از خاک روسیه از جمله 93 منطقه مسکونی را در کورسک تصرف کرده و ولودمیر زلنسکی رئیس‌جمهوری این کشور هدف از تهاجم نظامی ارتش خود به کورسک را ایجاد یک منطقه حائل اعلام کرده است.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان