مهار آتش‌سوزی گسترده یک انبار مواد غذایی در شهر کرمان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ ایمنی شهرداری کرمان از آتش‌سوزی یک انبار و مرکز پخش موادغذایی در بلوار «قدس» این شهر خبر داد و گفت: با تلاش آتش‌نشانان از گسترش این آتش‌سوزی به واحدهای تجاری همجوار و محدوده اطراف، جلوگیری شد.

مهار آتش‌سوزی گسترده یک انبار مواد غذایی در شهر کرمان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، ابراهیم بابایی با رائه توضیح ات بیشتر مربوط به این حادثه افزود: شب گذشته یک مورد آتش‌سوزی گسترده در یک انبار و مرکز پخش مواد غذایی واقع در بلوار «قدس»، به سامانه 125 اطلاع داده شد، که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان، نیروها و تجهیزات تخصصی نجات و اطفای حریق را از چهار ایستگاه، به محل حادثه اعزام کرد.

او از حضور سریع آتش‌نشانان در محل حادثه، طی 4 دقیقه، خبر داد و اظهار داشت: آتش‌سوزی در یک ساختمان رخ داده بود که محل نگهداری مواد غذایی و مواد قابل اشتعال دیگر نظیر قوطی‌های روغن بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با اشاره به اینکه، مواد اشتعال‌زای موجود در این انبار، شعله‌های سهمگینی را موجب شده بود، اظهارداشت: در این شرایط 20 نفر آتش‌نشانان، با کنترل حریق، از سرایت و پیشروی آن، جلوگیری کردند و خوشبختانه این حادثه، هیچ مصدوم و تلفات جانی نداشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان