ناراحتی ستاره استقلال؛ او تا فیفادی فرصت می‌دهد!

مهاجم آرژانتینی استقلال هنوز شرایط بازی کردن را به دست نیاورده و از این مسئله ناراحت است.

ناراحتی ستاره استقلال؛ او تا فیفادی فرصت می‌دهد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ گوستاوو بلانکو مهاجم خارجی استقلالی‌ها با وجود اینکه با آبی‌پوشان قرارداد دارد و در تمرینات این تیم هم حضور پیدا کرده، اما حق بازی کردن را به دست نیاورده و روزهای سختی را سپری می‌کند.

به گزارش ورزش سه، مسئولان استقلال به‌خاطر عبور رقم قراردادهای خود از سقف بودجه هنوز موفق به ثبت قرارداد گوستاوو بلانکو نشده‌اند. آنها در تلاش هستند تا بتوانند با کم کردن بخشی از قراردادها، بلانکو را به لیست اضافه کنند و کارت بازی‌اش را بگیرند، اما تا این لحظه موفق نشده‌اند.

این در حالی است که بلانکو از سال گذشته نیز مبلغی از قراردادش را از استقلال طلب دارد و از باشگاه خواسته این پول را به او پرداخت کنند.

در چنین شرایطی بلانکو فعلا در تمرینات استقلال حضور دارد و منتظر برطرف شدن مشکلاتش در ایران است. او اما از شرایط موجود راضی نیست و از مسئولان باشگاه خواسته ضمن پرداخت مطالباتش برای حل مشکل بازی‌اش نیز اقدام کنند.

در چنین شرایطی بلانکو به استقلالی‌ها اعلام کرده تا بعد از دیدار هفته سوم با استقلال خوزستان نیز صبر می‌کند و بعد از آن اگر شرایط برای حضورش در ترکیب مهیا نشود، ممکن است تصمیم دیگری بگیرد. به نظر می‌رسد در فیفادی شهریور ماه شاهد برگزاری یک جلسه مهم میان مهاجم آرژانتینی با مدیران باشگاه باشیم و باید دید در نهایت بلانکو چه سرنوشتی در جمع آبی‌ها پیدا خواهد کرد.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان