خبر مهم برای این گروه از معلمان

سخنگوی آموزش و پرورش با بیان اینکه پاداش پایان خدمت ۷۲ هزار بازنشسته پرداخت نشده است، گفت: تلاش می‌کنیم پاداش پایان خدمت و کسورات رتبه‌بندی معلمان بازنشسته را به زودی پرداخت کنیم.

خبر مهم برای این گروه از معلمان

به گزارش خبرآنلاین،علی فرهادی درباره مابه التفاوت رتبه‌بندی 1401 و 1402 و همچنین پاداش پایان خدمت بازنشستگان 1402 اظهار کرد: امسال در مقایسه با سال گذشته در پرداخت‌های نیروی پرسنلی در وضعیت بهتری از سال گذشته قرار داریم.

ایرنا در خبری نوشت:وی افزود: 2 اقدام مهم در بعد پرسنلی مانده که باید انجام دهیم، یکی پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 1402 است که حدود 72 هزار نفر می‌شوند.ضمن عذرخواهی از این افراد، آموزش و پرورش متاسفانه هیچگاه قبل از شهریور یعنی نیمه اول سال را پرداخت نکرده است و البته این روند باید اصلاح شود.

سخنگوی آموزش و پرورش ادامه داد: اما درباره بازنشستگان 1402تلاش می‌شود که برای آن دسته از افرادی که تا پایان شهریور و پیش از سال تحصیلی بازنشسته شده‌اند را به زودی پرداخت کنیم.

فرهادی عنوان کرد: همچنین برای سایر افراد باقیمانده هم به زودی و در اولین موقع اعتبار را جذب می‌کنیم. اکنون هم سازمان برنامه و بودجه، خزانه داری و هم دولت پیگیر تخصیص این بودجه هستند.

تاریخ اجرای رتبه‌بندی از 31 شهریور 1400 لازم الاجرا شده است

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که کسورات رتبه‌بندی 1400 و 1401 چه زمانی پرداخت می‌شود که بازنشستگان این ما به تفاوت را دریافت کنند، گفت: کسورات 1400 و 1401 به این جهت است که رتبه‌بندی در اسفند 1401 اجرا شده اما تاریخ اجرای رتبه‌بندی از 31 شهریور 1400 لازم الاجرا شده است.

سخنگوی آموزش و پرورش ادامه داد: به همین دلیل ما به تفاوت این مدت به دیون رفت، در سال 1402 بودجه همه افرادی که به رتبه‌بندی اعتراض داشتند را همه راپرداخت کردیم اما در خصوص بازنشستگان 1400 و 1401 در واقع احکام بازنشستگی ناظر بر پرداخت‌های کسورات پرسنلی انجام شده به نحوی که البته 2 سال کامل را پوشش نمی‌دهد. احکام رتبه‌بندی آنها صادر شده اما باید کسورات رتبه‌بندی را پرداخت کنیم.

233217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان