نصیرشلال: به روزهای طلایی وزنه‌برداری برمی‌گردیم/ قوی‌تر از قبل کار را ادامه خواهیم داد

سرمربی تیم ملی وزنه برداری بعد از ابقا در سمت خود به مردم قول داد تا وزنه برداری به روزهای طلایی بازگردد.

نصیرشلال: به روزهای طلایی وزنه‌برداری برمی‌گردیم/ قوی‌تر از قبل کار را ادامه خواهیم داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ نواب نصیرشلال‌ سرمربی تیم ملی وزنه برداری در خصوص ادامه همکاری با تیم ملی اظهار داشت: ما یک کاری را شروع کرده ایم و با اعتماد کمیته فنی این شرایط را ادامه خواهیم داد. تشکر می کنم از همه عزیزان و به تصمیمی که گرفته شده احترام می گذاریم. طبق روال گذشته کارها را با جدیت پیش می بریم و تمام تلاش ما این است وظایفی که داریم را به نحو احسن انجام بدهیم.

نصیرشلال ادامه داد: قطعا ما قویتر از قبل کار را ادامه خواهیم داد. در فاصله سه – چهار ماهی که به مسابقات جهانی باقی مانده، سعی می کنیم خوب تمرین کنیم، تمرکزمان را از دست ندهیم و فقط و فقط به موفقیت فکر کنیم. اولویت در اردوهای پیش رو با جوانترها و آماده ترها است. می خواهیم کاری کنیم تا بای تیم ملی مثمرثمر باشیم.

سرمربی تیم ملی در بخش دیگری از حرف هایش، مردم ایران را خطاب قرار داد و گفت: تلاش همه ما ورزشکاران برای شادی دل مردم است. این را به خوبی درک می کنم همیشه مردم عزیز از وزنه برداری انتظار داشته و دارند. مردم ما را فقط کسب مدال راضی می کند. قول می دهیم که ما در فدراسیون و تیم ملی و همه بچه ها تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد تا سخت تلاش کنیم، شبانه روزی تلاش کنیم و وزنه برداری را به روزهای طلایی اش برگردانیم. قول می دهیم دل این ملت را شاد کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان