استقبال مرندی از وزارت بهداشت پزشکیان به روایت هاشمی رفسنجانی/ نگرانی هاشمی و حبیبی از اختلافات و نوع اقدامات قوه قضائیه و شورای نگهبان و وضع عمل دولت

هاشمی رفسنجانی روز پنجم شهریور در مورد دیدار با حسن حبیبی، دکتر مرندی و نیکنام و برخی اتفاقات فلسطین نوشته است.

استقبال مرندی از وزارت بهداشت پزشکیان به روایت هاشمی رفسنجانی/ نگرانی هاشمی و حبیبی از اختلافات و نوع اقدامات قوه قضائیه و شورای نگهبان و وضع عمل دولت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشروح خاطرات آیت الله هاشمی در 5 شهریور 1380 را بخوانید؛

دکتر [حسن] حبیبی آمد. دربارۀ اشتغال بعد از مسئولیت معاونت اول [رئیس‌جمهور] صحبت شد. رئیس فرهنگستان [زبان و ادب فارسی] است. از اختلافات و نوع اقدامات قوه قضائیه و شورای نگهبان و وضع عمل دولت، ابراز نگرانی‌ کرد و پیشنهاد داشت، مجمع [تشخیص مصلحت نظام]، پیش‌قدم شورایی برای حل این مشکلات باشد. من هم در نگرانی، با ایشان همراهم.

دکتر [علیرضا] مرندی و دکتر [محمدحسین] نیکنام آمدند. گزارش کار و آثار همایش پزشکان مسلمان آمریکا در ایران را دادند و گفتند، آنها تحت‌تأثیر وضع ایران و پیشرفت‌های علمی و فنی و به خصوص سخنرانی افتتاحیه من قرار گرفته‌اند و نوار آن را برای نشر در آمریکا گرفته‌اند. برای ادامه کار با آنها، مشورت‌ کردند؛ گفتم خوب است. دکتر مرندی، به‌خاطر وضع‌مان با آمریکا، ملاحظاتی دارد. برای ملاقات‌ گروهی از پزشکان، وقت خواستند. برخلاف نظر دکتر [ایرج] فاضل و دوستانش، از انتخاب [آقای مسعود پزشکیان]، وزیر جدید بهداشت و درمان، ابراز رضایت‌ کردند و گفتند، متعهدتر از دیگران است‌ که مطرح بوده‌اند.

اسرائیل در چارچوب طرح ترور فعالان فلسطین، امروز [ابوعلی مصطفی]، دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین را در دفتر کارش، با موشک شهید کرده و موج اعتراض جهان اسلام علیه اسرائیل بلند شده است. عراق، ادعا کرد که یک هواپیمای جاسوسی آمریکایی را در جنوب سرنگون‌ کرده و آمریکا اعتراف‌ کرد که یک هواپیمای بدون سرنشین تجسسی، از مأموریت بر فراز خاک عراق برنگشته است. دیشب بدون اطلاع قبلی، آب منزل قطع شد و مشکل داشتیم.

29219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان