انتقاد جمهوری اسلامی از جریانات افراطی: الی‌ کوهن‌های داخلی در حال جا انداختن تفکر خطرناکی هستند/ ورود به جنگ، استقبال از شر مطلق برای کشور است

با روشن شدن تکلیف کابینه پیشنهادی رئیس‌ جمهور پزشکیان در مجلس از یکطرف و پایان یافتن مراسم راه‌پیمائی اربعین از طرف دیگر، حالا افراطیون درصدد فضاسازی برای تشویق مسئولین به انجام اقدامات تند تحت عنوان انتقام ترور اسماعیل هنیه برآمده‌اند.

انتقاد جمهوری اسلامی از جریانات افراطی: الی‌ کوهن‌های داخلی در حال جا انداختن تفکر خطرناکی هستند/ ورود به جنگ، استقبال از شر مطلق برای کشور است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه جمهوری اسلامی، در یادداشتی پیرامون موضوع شهادت اسماعیل هنیه در تهران و بحث انتقام از اسرائیل نوشت:

در مدت حدود یکماه که از ترور اسماعیل هنیه گذشته، خوشبختانه مسئولان نظام جمهوری اسلامی در عین حال که بارها اعلام کردند حق انتقام‌گیری و تنبیه سران رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی برای ایران محفوظ است، از هرگونه اقدام عجولانه و حساب‌ نشده خودداری کردند.

در این مدت، وسوسه‌های زیادی از ناحیه شخص نتانیاهو و همدستان افراطی او و همینطور افراطیون داخلی برای وادار کردن مسئولین نظام جمهوری اسلامی به انجام اقدامات عجولانه تحت عنوان انتقام از رژیم صهیونیستی به خاطر ترور اسماعیل هنیه صورت گرفت ولی به دلایل مختلف کارگر نیفتاد.

مسئولان در این مدت، با هوشمندی از افتادن در دام نتانیاهو و افراطیون داخلی مصون ماندند و با این تدبیر درست ضمن محفوظ نگهداشتن حق انتقام، توانستند صهیونیست‌های سرزمین‌های اشغالی را در بدترین شرایط روحی و روانی قرار دهند.

یکی از عناصر معروف و سابقه‌دار رسانه‌ای رژیم صهیونیستی اخیراً گفته در اسرائیل مصرف قرص‌های خواب‌آور بشدت افزایش یافته و همگان در اضطراب دائمی بسر می‌برند. وی این نکته را هم گفت که تمام خانواده‌ها و افراد مختلف در ادارات و موسسات هر لحظه منتظر یک اتفاق هستند و می‌دانند که به محض شنیدن صدای آژیر خطر فقط 30 ثانیه برای رفتن به پناهگاه فرصت دارند. این اضطراب، بسیار آزاردهنده است و چیزی است که آرامش را از همه ربوده است.

این اعتراف، نشان می‌دهد سیاستی که در یکماه گذشته توسط مسئولان ایرانی اِعمال شده، کارساز بوده و در ادامه نیز تا رسیدن به تصمیمی دقیق و حساب‌ شده، می‌تواند موثر باشد. منظور از تصمیم دقیق و حساب‌ شده، اقدامی است که فقط نشان دادن قدرت‌ نظامی ایران به دشمن نباشد. این کار در عین‌الاسد و وعده صادق انجام شد، از طریق جبهه مقاومت در شاخه‌های مختلف نیز قدرت نظامی مقابله‌کننده با جنایات رژیم صهیونیستی و حامی اصلی آن آمریکا به رخ کشیده شد ولی هیچکدام از اینها بازدارندگی لازم را نداشتند. مهم‌تر اینکه رژیم صهیونیستی بعد از این اقدامات انتقامی ما، باز هم برنامه حذف فرماندهان و رهبران مقاومت را ادامه داد و در این زمینه به پیش رفت ولی باعث مقابله به مثل که موجب حذف سران باند جنایتکار صهیونیسم شود، نشد.

جبهه مقاومت باید بدون آنکه برای گرفتن انتقام بی‌صبری کند، در فرصت‌های مناسب حتی اگر مستلزم صرف وقت و زمان طولانی باشد، اقداماتی انجام دهد که به معنای واقعی مقابله به مثل و کاملاً بازدارنده باشد و رژیم صهیونیستی را وادار به خودداری از ادامه جنایاتی مانند ترورهای تهران، دمشق و بیروت نماید.

متاسفانه در روزهای اخیر عناصر افراطی، که باید نام آنها را الی‌ کوهن‌های داخلی گذاشت، در حال جا انداختن این تفکر خطرناک هستند که از آیات قرآنی و روایات چنین استفاده می‌شود که شیعیان با یک جنگ بزرگ به‌زودی موفق به نابود کردن رژیم صهیونیستی و شکست حامیانش خواهند شد. این جریان افراطی حتی این جنگ خیالی خود را مقدمه ظهور امام زمان علیه‌السلام جلوه می‌دهد و برای جا انداختن چنین فرضیه‌ خطرناکی کتاب‌ها، نوشته و فعالیت‌های زیادی با صرف هزینه‌های گزاف در فضای رسانه‌ای مکتوب و مجازی به راه انداخته و هرچه به وجود مقدس امام زمان علیه‌السلام مربوط می‌شود را خرج آن می‌کند.

این جریان افراطی که بعید نیست ماموریت داشته باشد با وسوسه‌ کردن‌های آغشته به رنگ و بوی مذهبی مسئولین نظام جمهوری اسلامی را به دام نتانیاهو بیندازد و ایران را گرفتار یک جنگ خانمان‌برانداز کند، باید سریعاً شناسائی و افشا شود تا نتواند مردم را بفریبد و اهداف دشمن را محقق سازد.

مسئولان نظام جمهوری اسلامی قطعاً می‌دانند که ورود به جنگ، استقبال از شر مطلق برای کشور است و مردم ایران از آن بشدت بیزارند. انتقام گرفتن از سران رژیم صهیونیستی نه فقط به خاطر ترور اسماعیل هنیه که مهمان کشورمان بود بلکه همچنین به خاطر ترور دانشمندان، فرماندهان و سرمایه‌های انسانی و معنوی ما که در سال‌های اخیر این رژیم آنها را از ما گرفته است، حق ماست ولی این حق را باید از طریق دیگری غیر از جنگ اِعمال کنیم. جنگ، بی‌حاصل‌ترین، خسارت‌بارترین و منفورترین راه است، راهی که خواست دشمن است و انسان‌های عاقل هرگز به خواست دشمن تن نمی‌دهند و تسلیم وسوسه افراطیون نمی‌شوند.

29219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان