۷۵ پروژه عمرانی و اقتصادی افتتاح و ۲۲ پروژه عمرانی در گرمسار کلنگ زنی شد

آئین افتتاح هم‌زمان پروژه های هفته دولت در گرمسار با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان برگزار شد.

75 پروژه عمرانی و اقتصادی افتتاح و 22 پروژه عمرانی در گرمسار کلنگ زنی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، فرج الله شوشتری، روز دوشنبه در آیین افتتاح همزمان طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان گرمسار به مناسبت هفته دولت در دانشگاه این شهر، بیان کرد: در خصوص بحث تامین آب، به ویژه آب حبله‌رود و سد نمرود، پیگیری‌ها در سطح استان در حال انجام است و همچنان این مسیر خستگی‌ناپذیر ادامه می‌یابد.

وی با تاکید بر اینکه مدیران و کارمندان استان پس از شهادت شهید آیت الله رئیسی، با همان انگیزه قوی در پیگیری و پیشبرد مباحث و امور استان همچنان گام برداشتند، افزود: با توجه به فصل گرما و کمبودهای موجود در حوزه انرژی، ضرورت دارد تا در شیوه و نحوه مصرف و همچنین توان تولید خود بازنگری کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه هنوز هم آنچه که به عنوان خدمات و دستاوردها ارائه می شود، نسبت به آنچه که مردم از جان و مال خود برای اقتدار کشور و نظام جمهوری اسلامی تقدیم کردند جای تقویت دارد، ابراز کرد: باید تلاش شود تا سهم مردم از حاکمیت افزایش یابد و در این مسیر رسانه ها به عنوان دست و بازوی مردم می توانند تاثیر شایانی در تحقق این امر داشته باشند.

»افزایش 140 درصدی اعتبارات طرح‌های هفته دولت در گرمسار

فرماندار گرمسار در آیین افتتاح هم‌زمان طرح‌های عمرانی و اقتصادی هفته دولت در گرمسار بیان کرد: از مجموع طرح‌های قابل افتتاح هفته دولت در این شهرستان 61 طرح عمرانی با اعتبار سه هزار و 16 میلیارد ریال بهره‌برداری می‌شود.

رضا خانی با بیان اینکه افتتاح 14 طرح اقتصادی به ارزش 9 هزار و 658 میلیارد ریال در این هفته برنامه‌ریزی شده است، افزود: با افتتاح این طرح ها 430 نفر در گرمسار صاحب شغل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت عملیات اجرایی 22 طرح عمرانی با اعتبار یک‌هزار و 941 میلیارد ریال آغاز می‌شود، گفت: گرمسار رتبه نخست و بیشترین سهم را در تعداد طرح‌های این بخش به خود اختصاص داد.

فرماندار گرمسار افزود: دهیاری‌ها، شرکت توزیع برق، آب و فاضلاب و صنعت و معدن بیشترین سهم در افتتاح طرح‌های هفته دولت در این شهرستان را دارند.

وی با بیان اینکه میزان اعتبار طرح‌های قابل افتتاح هفته دولت امسال نسبت به سال قبل 2.4 برابر افزایش داشت، اضافه کرد: شهرستان گرمسار در میزان اعتبار و سرمایه گذاری، اشتغال و تعداد طرح‌های قابل افتتاح هفته دولت امسال به ترتیب رتبه دوم، سوم و پنجم را در استان سمنان کسب کرد.

خانی با اشاره به اینکه میزان اعتبارات طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان نسبت به هفته دولت سال قبل 140 درصد افزایش داشت، گفت: در مجموع 97 طرح به ارزش 14 هزار و 610 میلیارد ریال در هفته دولت امسال افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی بحران کم‌آبی و تامین برق صنایع را از جمله مسایل مهم این شهرستان برشمرد و اضافه کرد: تا کنون بالغ‌بر 20 جلسه شورای حفاظت از منابع آب در این راستا برگزار شد و اجرای مصوبات در دستور کار است.

فرماندار گرمسار با بیان اینکه جلوگیری از برداشت نامتعارف و غیرقانونی در بالادست حبله‌رود مطالبه اصلی و مهم مردم و کشاورزان گرمساری‌ است، خاطرنشان کرد: تحقق این امر بخش اعظمی از مشکلات کم‌آبی در گرمسار را رفع می‌کند.

»افتتاح طرح‌های صنعتی بحران‌ کم‌آبی را رفع نمی‌کند

امام جمعه گرمسار نیز در این آیین با اشاره به جایگاه ویژه اربعین و دستاورد حضور مسلمانان در مراسم پیاده‌روی اربعین، گفت: مسوولیت، پست و مقام برای عده ای فرصت دنیاورزی است که ضرر خواهند کرد.

حجت الاسلام سید علیرضا آرامی با اشاره به اینکه خدمت کردن به مردم فرصتی از جانب خداوند متعال است، افزود: مهم ترین مشکل گرمسار بحران‌ کم‌آبی است و با افتتاح طرح‌های متعدد صنعتی، نارضایتی مردم جبران نخواهد شد مسوولان باید به فکر رفع این مشکلات باشند.
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان