لوستر قیمت مناسب از کجا بخریم؟

لوستر با قیمت مناسب باید ویژگی های مثل کیفیت خوب، گارانتی و خدمات پس از فروش را هم داشته باشید. در اینجا چند راهکار مناسب پیدا می کنید.

لوستر قیمت مناسب از کجا بخریم؟

اگر شما هم قصد خرید لوستر را دارید و دوری در بازار زده باشید، متوجه می شوید که اکثر لوسترهای موجود قیمت بسیار بالایی دارند. فروشندگان لوستر نیز دلیل این موضوع را وارداتی بودن محصول عنوان می کنند. لوسترهایی که عموما از چین وارد شده و کیفیت چندان مناسبی هم ندارند. نکته مهم دیگر هم این است که این مدل لوسترهای وارداتی هیچ گارانتی و خدماتی هم ندارند. در نتیجه خرید آنها ریسک بسیار بالایی دارد.

اما ما در اینجا قصد دارید چند مدل لوستر مدرن تولید شده در داخل را به شما معرفی کنیم که کیفیت به مراتب بیشتری نسبت به بازار دارند و گارانتی و خدمات پس از فروش نیز دارند. یعنی شما می توانید با لوستر با قیمت مناسب تری تهیه کنید و خیالتان هم از بابت کیفیت آن راحت باشد.

در ادامه چند مدل از لوسترهای تولید فروهر دیزاین را به شما معرفی می کنیم. این لوسترها برای فضاهای مختلف خانه مثل پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه، بالای میز ناهارخوری و … طراحی شده اند. اما قبل از هر چیز می خواهیم تفاوت این مدل لوسترها را نیز به شما بگوییم تا قبل از خرید لوستر انتخاب بهتری داشته باشید. پس تا انتهای این نوشته همراه ما باشید.

لوستر قیمت مناسب از کجا بخریم؟

لوستر برای چه فضاهایی مناسب است؟

همانطور که می دانید تنوع لوسترها امروز بسیار بیشتر از سال های گذشته است. مدل های قدیمی و کلاسیک لوستر تنوع زیادی در طرح و رنگ نداشتند و همین موضوع باعث می شود تا نتوانید آن را در فضاهای مختلف استفاده کنید. اما با ورود لوسترهای مدرن به بازار این موضوع کاملا متفاوت شده است.

لوستر مدرن با طراح های جدید و شکل های خاص وارد بازار شده اند. تنوع در سبک و رنگ لوستر مدرن باعث شده است تا از آن بتوانید برای قسمت های مختلف خانه استفاده کنید. این مدل لوستر طرح های بسیار جدیدتری را ارائه می دهد و همین موضوع هم باعث شده تا در سبک های مختلف معماری و دکوراسیون خانه قابل استفاده باشد.

با توجه به دلایل گفته شده، لوستر مدرن را می توانید برای خانه با معماری های جدید استفاده کنید. این لوسترها برای فضاهای مختلف خانه شما مناسب هستند. به عنوان مثال لوستر پذیرایی، لوستر آشپزخانه، لوستر اتاق خواب و لوستر بالای میز ناهارخوری جز سبک های جدیدی هستند که با تولید لوستر مدرن در بازار معرفی شده اند.

اما در ادامه می خواهیم ببینیم این لوسترها چه تفاوتی باهم دارند.

لوستر پذیرایی

لوستر پذیرایی یکی از اجزای مهم دکوراسیون داخلی است که علاوه بر تامین روشنایی مناسب، زیبایی و جلوه‌ خاصی به فضا می‌بخشد. مهم ترین دلیل استفاده از لوستر تامین نور و روشنایی در پذیرایی است، چون ابعاد خیلی بزرگتری دارد. اما لوستری که برای پذیرایی استفاده می شود ویژگی متفاوت تری نیز دارد. اول اینکه ظاهر و طراحی لوستر پذیرایی در زیباتر کردن فضای منزل شما نقش زیادی دارد. دوم اینکه با درخشش و روشنایی نور لوستر در فضای پذیرایی، سالن و دکوراسیون شما بهتر دیده می شود. در نتیجه مهم است در انتخاب لوستر سالن پذیرایی هم به طراحی لوستر و هم نور آن دقت کنید.

یکی دیگر از نکات مهم در خرید لوستر مدرن پذیرایی توجه به سبک طراحی و دکوراسیون فضا است. بهتر است از لوستری استفاده کنید که طراحی آن متناسب با فضای پذیرایی باشد. استفاده از یک لوستر کلاسیک با کلاهک و شید برای یک فضای مدرن اصلا گزینه مناسبی نیست. پس حتما قبل از خرید به این نکته توجه کنید.

لوستر قیمت مناسب از کجا بخریم؟

هم چنین رنگ بدنه نیز یکی از فاکتورهای مهم در لوستر پذیرایی جدید محسوب می شود. پس بهتر است رنگ لوستر را هم به گزینه های انتخاب خود اضافه کنید و لوستری استفاده کنید که رنگی متناسب با دکوراسیون شما داشته باشد.

لوستر آشپزخانه

مدل لوستر برای آشپزخانه با سایر قسمت های خانه متفاوت است. معمولا در آشپزخانه آشپزی انجام می شود و حتی ممکن است سرو غذا نیز در این فضا صورت پذیرد. به همین دلیل به لوستر اشپزخانه ای نیاز دارید تا نور مورد نیاز برای کار کردن و هم چنین صرف غذا را تامین کند.

هم چنین لوستر آشپزخانه باید به زیباتر شدن دکوراسیون نیز کمک کند چون هزینه زیادی را برای طراحی کابینت و تجهیزات داخل آشپزخانه کرده اید. پس پیشنهاد می کنیم از لوستری استفاده کنید که طرح جدید و شیک داشته باشد و خودش نیز باعث زیباتر شدن آشپزخانه شما شود.

لوستر قیمت مناسب از کجا بخریم؟

لوستر مدرن می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای  استفاده به عنوان لوستر برای آشپزخانه باشد. این مدل لوستر علاوه بر شیک تر کردن آشپزخانه می تواند نور مورد نیاز برای آشپزی یا صرف غذا را نیز تامین کند.

معمولا لوسترها را در آشپزخانه بالای میز ناهارخوری یا جزیره آشپزخانه نصب می کنند. اما سبک و مدل لوستر آشپزخانه با این دو نوع کمی متفاوت است. لوستر میز ناهارخوری و لوستر بالای جزیره آشپزخانه بیشتر نور موضعی در اختیار شما قرار می دهند، در حالی که لوستر آشپزخانه باید بتواند این نور را در همه جهت ها و در کل فضای آشپزخانه پخش کند. پس بهتر است هیچ وقت آنها را به جای هم استفاده نکنید تا نور خوبی داشته باشید.

لوستر اتاق خواب

لوستر اتاق خواب یک روش ارزان برای بهبود دکوراسیون اتاق می باشد. لوسترهای جدید اتاق خواب معمولا قیمت مناسبی دارند و با هزینه کم اتاق خود را کاملا متفاوت می کنید. لوستر مدرن با طراحی جدید و شیک نور مناسبی برای اتاق خواب شما فراهم می کند و از طرفی از سادگی سقف و دکوراسیون اتاق خواب نیز کم می کند. شاید بهتر باشد از یک چراغ دیواری نیز در اتاق خواب خود استفاده کنید تا کمی شیک تر شود.

جدیدترین لوسترهای اتاق خواب به شکلی تولید می شوند که می توانید بر اساس طراحی دکوراسیون و سلیقه شخصی خود مدل آن را تغییر دهید. اما قبل از خرید لوستر اتاق خواب، بهتر است سبک های مختلف لوستر را بشناسید و سپس با استفاده از معیارهایی که گفتیم، لوستر مناسب برای اتاق خواب خود را تهیه کنید.

لوستر قیمت مناسب از کجا بخریم؟

در نظر داشته باشید که نورپردازی مناسب می تواند زیبایی اتاق خواب شما را دو چندان کند. تنها در صورتی که قواعد اصولی آن را رعایت کنید.  یکی از نکته های مهم در خانه هایی که دکوراسیون چشم گیر دارند این نکته است که تمامی لوازم از یک سبک مشابه استفاده می کنند. بهتر است این موضوع را در مورد انواع لوستر برای اتاق خواب نیز رعایت کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

اگر سبک کلی اتاق خواب مدرن است به دنبال لوستر های فانتزی و مدرن باشید و اگر سبک کلاسیک می‌پسندید لوستر سقفی کریستال گزینه خوبی هستند. لوسترهای آویز برای فضای اتاق خواب به خصوص اتاق خواب هایی که لوستردر مرکز تخت خواب قرار می‌گیرد، مناسب نیستند.

امیدواریم این اطلاعات به شما کمک کرده باشد که لوستر قیمت مناسب را بهتر بشناسید. همانطور که متوجه شدید مهمترین عامل در قیمت لوستر نوع کاربرد آن است. در واقع یک لوستر اتاق خواب قیمت پایین تری نسبت به لوستر پذیرایی دارد و نمی توان آنها را به جای هم استفاده کرد. پس اگر می خواهیم لوستری با قیمت مناسب تهیه کنید بهتر است محدوده قیمتی آن را با توجه به کاربرد آن در نظر بگیرید.

هم چنین لوسترهای تولید داخل به نسبت لوسترهای وارداتی قیمت مناسب تری دارند. هم چنین کیفیت و خدمات پس از فروش این لوسترها یکی از مزیت های اصلی این مدل لوسترها می باشد. فروهر دیزاین به عنوان یک محموعه تولیدی می تواند سبک های مدرن و جدید از لوستر را با قیمت مناسب برای شما آماده کند. برای خرید می توانید به سایت این فروشگاه سر بزنید و لوستر خود را آنلاین سفارش دهید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان