بیانه باشگاه سپاهان در خصوص پیرمرد هتاک/بدون بلیت به ورزشگاه آمده!

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پیرو اتفاقات اخیر اطلاعیه‌ای صادر کرد.

بیانه باشگاه سپاهان در خصوص پیرمرد هتاک/بدون بلیت به ورزشگاه آمده!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛  باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مجددا ضمن عرض تسلیت به باشگاه ملوان بندر انزلی و هواداران فوتبال کشور، برای این هوادار از درگاه ایزد منان علو درجات را آرزومند است.

 به دنبال انتشار تصاویری از یک فرد ممنوع‌الورود به استادیوم‌های فوتبال در ورزشگاه فولادشهر، به اطلاع می‌رساند متأسفانه شخص مذکور بدون دریافت بلیت و به صورت غیرمجاز وارد ورزشگاه فولادشهر اصفهان شده و با بررسی سامانه فروش بلیت، مشخص شد که هیچ‌گونه بلیتی از سوی این شخص خریداری نشده و اساسا وفق حکم پیشین کمیته انضباطی، امکان تهیه بلیت توسط این فرد با مشخصات منتسب، در سامانه وجود ندارد.

 باشگاه سپاهان همانگونه که پیش از این نیز اعلام نموده، همواره حامی و ملتزم به قانون بوده‌است و اقدامات لازم را در این زمینه انجام داده است، هرچند که بدیهی‌است علیرغم وجود حکم پیشین مبنی بر ممنوعیت ورود به تمامی ورزشگاه‌ها،
باشگاه سپاهان و سایر باشگاه‌ها دسترسی لازم برای کنترل‌ همه ورزشگاه‌ها را ندارند.
 
 طبق پروتکل‌های ابلاغی سازمان لیگ، مسئول تامین امنیت و حفاظت ورودی های ورزشگاه‌ها، باشگاه‌ها نیستند. این فرد شاخص، طبق حکم پیشین، و با پیگیری باشگاه سپاهان، ممنوع الورود بوده و امکان دریافت بلیت از سامانه نداشته و به صورت غیرقانونی وارد ورزشگاه شده است.

مستندات لازم در این خصوص به کمیته محترم انضباطی ارائه خواهد شد.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان