ماهان شبکه ایرانیان

کاربرد و مزایای پلاژن تراپی پوست

اگر تمایل دارید در زمانی کوتاه بدون گذراندن دوره نقاهت با کمترین میزان درد به پوستی شاداب و باطراوت، انعطاف پذیر، صاف و روشن دست پیدا کنید، می توانید پلاژن تراپی یکی از روش های جوانسازی پوست (بدن و صورت) را با کمترین عوارض و یا به بیانی هیچ عوارضی را انتخاب کنید. در این مطلب کاربرد و مزایای پلاژن تراپی را بررسی می کنیم.

کاربرد و مزایای پلاژن تراپی پوست

پلازن تراپی یک تکنولوژی و تکنیک نو در صنعت سلامت و زیبایی پوست می باشد که با استفاده از امواج رادیوفرکانسی خط ها و بافت های زیر پوستی را ترمیم و بهبود می بخشد. با استفاده از این روش که شباهت به روش های PRP برای جوانسازی پوست و پلاسما جت برای سفت و لیفت کردن پوست دارد، می توانید به ترمیم و روشن تر شدن پوست، کم شدن منفذه های پوست، بهبود حفظ رطوبت در پوست، سهت و لیفت شدن پوست، کم کردن چربی های در قسمت های گوناگون و در مجموع انعاف پذیرتر کردن و زیباتر شدن پوست کمک نمایید.

پلاژن تراپی روشی نو برای لایه برداری و اکسیژن رسانی همزمان پوست

با افزایش سن صورت افراد دستخوش تغییرات و بروز خطوط و چین ها و دیگر علائم پیری همچون افتادگی پوست می شود که برای رفع و یا کمک به بهبود پوست و زیبایی آن، روش های متفاوت زیادی به وجود آمده است که هر کدام از آنها مزایا و احتمالا یکسری عوارض و معایب یا کم و یا زیاد هستند. تنوع تکنیک های جوانسازی و زیبایی پوست بسیار است که با ورود روش های جدید به روز می شود؛ از جمله آنها می توان به میکرونیدلینگ، اسکارلت یا همان آر اف فرکشنال، CO2 فرکشنال، اریپوم فرکشنال، پلاسما جت، هایفوتراپی، مزونیدلینگ و لیرز فرکشنال و پلازن تراپی و … اشاره داشت. از پلاژن تراپی می توان برای پوست صورت و بدن استفاده نمود. با توجه به اینکه دستگاه پلاژن در گروه دستگاههای زیبایی – درمانی لیست می شود، باید از سوی «FAD» و سایر بنیادهای بهداشتی اروپا و ایالات متحده تائیدیه کسب نماید.

 پلاژن تراپی چه کاربردی دارد؟ فواید آن چیست؟

کاربرد پلاژن تراپی

پلازن تراپی توسط فرآیندی کلی در 3 مرحله انجام می شود که در هر یک از مراحل محتاطانه، مراقبت های لازم به کار گرفته می شود و مناسب تمامی نوع پوست ها بوده و هیچ خطر و دردی ندارد. پس به همین خاطر هم می توان برای جوانسازی پوست حساس نیز از آن بهره برد. همانطور که گفته شد این فرآیند در 3 مرحله لایه برداری، تزریق محلول و اکسیژن رسانی انجام می شود. در مرحله اول لایه بالایی پوست را برداشته و به این وسیله سلول های مرده را از از بین برده و پاکسازی و جوانسازی پوست را انجام می دهد. در مرحله دوم پوست پاک و تمیز شده و آماده تزریق می گردد. در نهایت در سومین مرحله نیز به واسطه انجام دو مرحله قبل، حباب های CO2 ایجاد شده و آهسته بر روی پوست ترکیده و این فعالیت موجب واکنش فیزیکی گردیده و خون پر از اکسیژن را به قسمت تحت نظر درمان فرستاده و جریان خون مویرگ ها و سوخت و ساز پوست را بالا می برد. اکسیژن رسانی باعث بیشترین حد از ترکیب های فعال می شود.

از اصلی ترین کاربردهای این روش جوانسازی چه برای پوست بدن و چه برای پوست صورت می توان به سفت گردیدن پوست، کمک به کم شدن سلولیت ها، مانع شدن از به وجود آمدن مجدد سلولیت و چربی اشاره داشت.در این روش با تحریک پوست به تسریع ترمیم پوست به تقویت عضلات زیر پوست و بافت های پوستی می شود که در نهایت به سفت شدن آن می انجامد.همچنین با پلاژن تراپی سلولیت ها، توده های تقریبا ریز و بی ضرر چربی را که اغلب در دور شکم و پا به وجود می آید را به وسیله امواج رادیویی و گرمای حاصل از این امواج را تجزیه و از بین می برد. در کنار سفت کردن گوست و دفع سلولیت ها، با بیشتر شدن خون رسانی بر اثر گرما در آن قسمت های بدن و صورت از انباشته شدن مجدد چربی مانع می شود.

 پلاژن تراپی چیست و چه مزایایی دارد؟

مزایای پلازن تراپی

پلاژن تراپی که یک روش جوانسازی و ترمیم کننده پوست است با استفاده از امواج رادیویی و بدون درد و خطر انجام می شود که مزایا و فواید زیادی را برای پوست صورت و بدن دارد:

جوانسازی و شاداب شدن پوست

همانطور که گفتیم؛ این روش یک روش زیبایی پوست و جوانسازی پوست است که با آن می توان پوست نقاط مختلف بدن و نیز صورت را شاداب تر و زیباتر می نماید.

بررسی کاربرد و مزایای پلاژن تراپی

بازسازی پوست و رفع لکه های تیره

با بالا رفتن سن، سرعت فعالیت سلول های بدن کاهش می یابد. تکنیک های مختلف زیادی مانند میکرونیدلینگ و پلازن تراپی بدن را وادار به زیاد شدن کار خویش می نمایند. پلازن تراپی با استفاده از میکرونیدل می باشد که پوست در معرض جراحت های میکروسکوپی قرار گرفته و بدن به منظور بازسازی آنها، فعالیتشان را افزایش می دهند و در طول آن سلولهای سالم و تازه تولید می گردند.برای نتیجه گیری بهتر می توانید همراه با با پلاژن تراپی از محصول های مراقبتی پوست به منظور تسریع بازسازی پوست بهره ببرید.

انعطاف پذیری بیشتر پوست بهبود چین و چروک های عمیق

در طول این فرآیند، امواج رادیویی به لایه های زیری پوست نفوذ نموده و باعث تحریک تولید کلازن در پوست می گردد. کلاژن ماده ای است که انعطاف پذیری پوست را بیشتر می کند و از بروز نشانه های بسیار پیری پیشگیری می کند. به این وسیله و با زیاد شدن اندازه کلاژن، چین و چروک های عمیق قدری بهبود یافته و در نتیجه از عمق این چروک ها کم می گردد. سپس چین و چروکهای کم عمق تر بهبود یافته و به چین و چروک های عمیق مبدل نمی شوند.

 پلاژن تراپی چه کاربردی دارد؟ فواید آن چیست؟

مانع از افتادگی پوست

بالا رفتن جریان خون در لایه های زیری پوست موجب زیادتر شدن اندازه تولید کلاژن، تولید پشت سر هم سلولهای پوستی و نیز بهبود انعطاف پذیری پوست می گردد. به این وسیله از افتادگی عضلات صورت و پوست شما جلوگیری کرده و با رفع افتادگی و سفت شدن پوست طراوات و شادابی به پوست شما می بخشد.

کمرنگ کردن و از بین بردن آثار ترک پوستی

در پلازن تراپی بازسازی پوست به روشن و صاف شدن پوست منجر می شود که بر همین اساس در قسمت های گوناگون بدن (پا و شکم) که نشانه های ترک پا دیده می شود، اثرهای ترک ها کمرنگ و محو تر و همچنین از بین می رود.

پلاژن تراپی یکی از روش های جوانسازی پوست

عوارض پلاژن تراپی

همانطور که در بالاتر به بی خطر و بی ضرر بودن پلازن تراپی اشاره کردیم، باید بگوییم که این روش جوانسازی پوست دارای فواید و مزایای زیادی است که البته معایبی ندارد، مگر اینکه فرآیند آن به درستی صورت نگیرد و مراقبت های بعد از آن نیز به نحو صحیح رعایت نشود. التهاب پوست، تاول و سوختگی پوست هم وقتی به وجود می آید که پوست شما به علل متفاوت دچار آسیب دیدگی شده باشد و در طول پلاژن تراپی آنها خودشان را نشان بدهند.پس اگر موارد مراقبتی رعایت نشود می تواند عوارض درد، التهاب و تورم و قرمز شدن، جوش، کبود شدن، سوختگی و تاول موضعی، پوسته پوسته گردیدن، حساسیت پوست را به دنبال داشته باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان